  • 1. Data: 2007-09-23 19:20:05
    Temat: ojciec ma nie swoje imie
    Od: a...@e...pl

    Dzien dobry. Mam klopot bo ojciec ma w metryce inne imie niz to
    ktorego uzywa.
    W metryce urodzenia ojca pisze Tadeusz Waclaw.
    W metryce mojej pisze syn Wacława.
    Ojciec cale zycie (ciagle zyje) poslugiwal sie imieniem Waclaw. Pare
    lat temu wyprowadzil na prosta swoj dowod osobisty i teraz w dowodzie
    ma Tadeusz Waclaw.
    Ale w spoldzielni mieszkaniowej figuruje od zawsze jako Waclaw. Teraz
    w spoldzielni nie pozwalaja mu wykupic mieszkania w ktorym jest
    glownym najemca, poniewaz najemca jest Waclaw a on teraz jest Tadeusz
    Waclaw. Skoro nie moze go wykupic na warunkach gl. najemcy, to nie
    moze mi tego mieszaknia przekazac w darowiznie. Ja jestem w tym
    mieszkaniu zameldowany i chcialbym je od niego (lub moze nie
    koniecznie od niego) otrzymac na wlasnosc (nie kupic, a otrzymac). Czy
    smoge prosic o pomoc w sprawie jak sie za to zabrac ? Ojciec ciezko
    chory lezy w szpitalu, nie ma sily i nie ma szans na wyleczenie..
    Moze chociaz wskazowka gdzie w okolicy Olkusza znajde adekwatna pomoc
    prawna..

  • 2. Data: 2007-09-24 21:31:18
    Temat: Re: ojciec ma nie swoje imie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Wniosek do Spółdzielni o sprostowanie w dokumentach, bo on jest Tadeusz, a
    nie Wacław. Potem dopiero wykupić.

  • 3. Data: 2007-09-30 19:17:27
    Od: a...@e...pl

    On 24 Wrz, 23:31, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    ooglegroups.com...

    > Wniosek do Spółdzielni o sprostowanie w dokumentach, bo on jest Tadeusz,

    Dziękuję.