  • Data: 2003-08-10 17:33:50
    Temat: ojciec alkoholik - jak sie go pozbyc - pomozcie
    Od: "zawadzaq" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ja i moja rodzina jestesmy w nastepujaco nieprzyjemnej sytuacji. Moj ojciec
    naduzywa akloholu do tego stopnia, ze codziennie przychodzi do domu mocno
    pijany i sie awanturuje. Bije matke, mnie i mojemu bratu grozi , ze nas
    zabije oraz niszczy w zlosci rozne przedmioty w domu. Do tego, od 4 miesiecy
    nie daje pieniedzy na zycie (mozna go porownac do pasozyta), a zarabia
    pryzwoicie. Kilak razy sie zdazylo, ze przyjechala policja powiadomiona
    przez sasiadow o awanturach w naszym domu. Policja jedynie pouczyla mojego
    ojca. Powiedzieli, ze moga go zabrac na izbe wytrzezwien.
    Chcielibysmy, aby ojciec odszedl od nas i wiecej nas nie dreczyl. Mama
    chcialaby wystapic o rozwod, ale obawiamy sie, ze to nie bedzie mialo
    najmniejszego sensu, gdyz ojciec nie chce sie wyprowadzic (mieszkanie jest w
    bloku i wlasnosciowe - 2 pokoje, ojciec jest w nim zameldowany).Tak wiec po
    ewentualnym rozwodzie wrocilibysmy do punktu wyjscia.
    Czy i jak mozemy to prawnie rozwiazac na nasza korzysc. Chcemy aby ojciec
    nie mieszkal z nami i wiecej nas nie nachodzil.
    Prosze w imieniu mojej rodziny o pomoc.

    Zawadzaq (z...@p...onet.pl)