  • 1. Data: 2005-05-31 12:19:17
    Temat: odwołanie do sądu pracy
    Od: jozefa<k...@i...pl>

    Witam bardzo prosze o pomoc mam 55 lat przepracowałam 25lat składkowych i
    nieskładkowych od 1992 r staram sie na rente moi lekarze nie podpisywali
    zdolnosci do pracy orzecznistwo zus orzekli czesciowa niezdolnosc do pracy
    jestem inwalidom bez srodkow do zycia renta socjalna odmowna renta
    wysługi pracy odmowna renta rodzinna odmowna .Jezeli sa luzie którzy moga
    mi pomódz doradzic co mam dalej robic to chetnie przyjme pomoc moze
    telewizja bedzie chciała mi pomoc bo ja juz niemam sił i zdrowia .z gory
    dziekuje i czekam na odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info