  • 1. Data: 2006-08-22 15:29:21
    Temat: odszkodowanie za błędną diagnozę?
    Od: a...@g...com

    Witam,
    mojej mamie przydarzyła się taka historia:
    uszkodziła sobie palce u nogi w wyniku uderzenia; lekarz internista,
    do którego się udała, obejrzał nogę i powiedział, że jest to
    tylko stłuczenie, przejdzie w kilka dni i ogólnie nie ma się czym
    niepokoić. Ponieważ jednak nie przeszło, mama poszła do tego sameog

    lekarza ponownie; palec był wciąż spuchnięty i wykrzywiony, ja od
    początku obstawiałam złamanie, więc "kazałam" mamie poprosić o
    skierowanie do chirurga. Lekarz internista przy drugiej wizycie dalej
    nie widział problemu, powiedział że tak musi być i "dam pani
    skierowanie na prześwietlenie dla świetego spokoju". Po
    prześwietleniu stało się jasne, że palec był złamany. Zrósł
    się źle i zdaniem chirurga konieczna jest skomplikowana operacja.
    Mam w związku z tym takie pytanie:
    Czy moja mama może domagać się odszkodowania od lekarza internisty?
    Od pierwszej wizyty u tego lekarza minął miesiąc.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odzew.

    Anka

  • 2. Data: 2006-08-23 06:05:16
    Temat: Re: odszkodowanie za błędną diagnozę?

    [...]

    tak, ale zanim to zrobi - niech wezmie kopie karty z przychodni, gdzie sa
    wpisy o tym palcu + opinie chirurga i radiologa.