    From: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odszkodowanie z OC - jaka jest maksymalna kwota
    Date: Fri, 05 Nov 2004 23:02:45 +0100

    W zeszłym roku miałem bardzo ciezki wypadek komunikacyjny i dlatego chcę
    wiedzieć jaka jest maksymalna kwota odpowiedzialności OC, ktoś mi mówił,
    że maks to 400 tysięcy euro ale nie wiem czy to prawda. Pytam gdyż chcę
    wiedzieć od jakiej kwoty zaczynać targowanie się i sądowanie - im wyzej
    zacznę tym mam wieksze szanse bo sąd na pewno swoje zjedzie ale wkoncu
    się gdzieś zatrzyma. Prosze się nie dziwić dlaczego mówię o takkich
    kwotach - mój wujek który siedzi juz trochę w USA stwierdził, ze po
    takim wypadku jak miałem w stanach nie musiałbym do końca zycia pracować
    i miałbym piekna willę z basenem.

    JMJ