  • Data: 2004-11-05 22:10:41
    Temat: Re: odszkodowanie z OC - jaka jest maksymalna kwota
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Jak zaczniesz za wysoko sąd uzna cię za pieniacza bez kontaktu z
    > rzeczywistością i odpowiednio poważnie potraktuje.
    Przepraszam to ja jestem zwierze bez praw, w naszym kraju to nawet
    zwierzęta mają prawo. Mam wielkie straty wynikajace z tego w jakim
    stanie jest moje zdrowie po tamtym wypadku. Mam żonę, która musi od roku
    chodzic do psychologa, sam tez od czsu do czasu jestm pod opieką
    takiego. Nie dostałem żadnego zadośc uczynienia, ba nawet nie usłyszłem
    słowa przepraszam ani moja rodzina. Czeka mnie niestety w zyciu wiele
    wyrzeczeń i prawdę powiedziawszy mam prawo ządać, poza tym napisałeś OT
    bo pytałem sie o kwotę.

    JMJ