  • Data: 2008-03-05 21:13:28
    Temat: odstąpienie od umowy przy zakupie biletów lotniczych
    Od: malin <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam problem ze zmianą daty rezerwacji biletów lotniczych. wybrałem złą
    datę w kalendarzyku na stronie rezerwując bilet - zwyczajna pomyłka.
    Zorientowałem się, że wybrałem złą datę jak dostałem potwierdzenie
    mailowe - dwie godziny do momentu rezerwacji i płatności kartą
    kredytową. Zadzwoniłem na hot line i dowiedziałem się, zmiana daty w
    moim przypadku to koszt 240 pln, a rezygnacja to 480 pln.

    Pytanie, jak to się ma do ustawowych 10 dni na odstąpienie od umowy
    przy zakupach internetowych? Czy mogę zrezygnować z rezerwacji i żądać
    zwrotu całej zapłaconej kwoty?

    z góry dziękuję i pozdrawiam,
    malin