  • Data: 2002-09-09 06:10:29
    Temat: odstapienie od WSPOLNOTY Mieszkaniowej
    Od: "roman" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam problemik :))
    Zostalo wykupione mieszkanie od miasta na wlasnosc.
    Miasto nic nie wspominalo o zakladaniu wspolnoty mieszkaniowej , kilka
    smiesznych osob chce ja w klatce zalozyc.
    Mieszkan jest 15 z czego 4 wykupione , w zwiazku z tym moje pytanie ?
    Czy musze koniecznie przystepowac do tych bezmozgowcow ktorzy na sile
    zakladaja 3 osobowa wspolnote ??? , przeciez pozostale lokale sa w gestii
    miasta i dalej beda substancje mieszkaniowa dewastowac jak dewastowali :(
    Wspolnota ma sens gdy prawie wszyscy wykupia na wlasnosc , i zaczna o swoje
    mienie dbac :))
    Narazie do wspolnoty nie przystapilem , jest tylko akt notarialny kupna
    nieruchomosci.
    Czy sa jakies przepisy prawne pozwalajace pozostac przy gminie a nie na sile
    zmuszanie do wspolnoty ???
    Dzieki za pomoc r...@p...onet.pl