  • 21. Data: 2011-12-23 15:55:35
    Temat: Re: odstąpienie mieszkania z hipoteką w rodzinie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/23/2011 3:13 AM, Liwiusz wrote:

    > Mam wrażenie, że sytuacja banku po sprzedaży w niczym się nie pogarsza,
    > a wręcz przeciwnie (oprócz banku na terminową spłatę kredytu naciska na
    > dłużnika również nowy posiadacz nieruchomości).

    oczywiscie, ze jest lepsza, bo od wypowiedzialnego kredytu lecą znacznie
    wyższe odsetki, bo oczywistym jest, że nikt nie bedzie go wstanie spłacić.

  • 22. Data: 2011-12-23 15:58:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/23/2011 3:51 AM, Kris wrote:

    > Na jakiej podstawie? Przecież samo zabezpieczenie, ani jego wartość się
    > nie zmienia.

    zapewne na podstawie zapisów w umowie.

    pogooglaj sobie sprawy, w których bank zażądał dodatkowego
    zabezpieczenia do kredytów denominowanych w obcej walucie jak złotówkę
    szlag lekko trafił, a tym którzy takiego zabezieczenia nie przedstawili
    umowy powypowiadał.

    Kazdy pretekst jest dobry.

  • 23. Data: 2011-12-23 22:51:06
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >a tym którzy takiego zabezieczenia nie przedstawili umowy powypowiadał.

    Daj linka jakiegoś bo nie pamiętam takich sytuacji masowo występujących. Z
    tego co ja wiem to banki wtedy próbowały faktycznie straszyć , wymuszać
    dodatkowych zabezpieczeń ale na tym się skończyło

    >Kazdy pretekst jest dobry.

    Bankom nie zależy na wypowiadaniu umów. Szczególnie jak wartość
    nieruchomości spadła poniżej salda kredytu. Po co maja rezerwy zawiązywać. W
    praktyce jak spłacasz to masz spokój

    -- Pozdrawiam
    Kris