  • 1. Data: 2002-07-02 08:48:26
    Temat: odprawy pracownicze - jakie wysokości?
    Od: "WWWojtas" <_...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam do Was pytanie. Powiedzcie, jakiego typu (a raczej wysokości) odprawy
    stosuje się przy odejściu pracownika z pracy. Nie chodzi mi tutaj o prawo,
    ale o jakieś nieformalne "standardy". Stanowisko menedżerskie.

    Chodzi mi tu o przypadek, kiedy pracownik z pracodawcą podają sobie rękę, a
    nie przy "wywalaniu" kogoś.

    Wojtas

  • 2. Data: 2002-07-02 17:35:53
    Temat: Re: odprawy pracownicze - jakie wysokości?
    Od: "mohawk" <m...@p...onet.pl>

    To zalezy czy masz porozumienie stron czy wypowiedzenie, czy sam czyci
    pracodawca wypowiedział

    Użytkownik "WWWojtas" <_...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:afrpds$nt0$1@sunflower.man.poznan.pl...

  • 3. Data: 2002-07-04 08:12:06
    Od: "WWWojtas" <_...@p...onet.pl>

    > To zalezy czy masz porozumienie stron czy wypowiedzenie, czy sam czyci
    > pracodawca wypowiedział
    Pracodawca wypowiedział, ale ze względu na bardzo dobrą współpracę
    powiedział że będzie wysoka (nie patrz na prawne aspekty) odprawa. To ile
    jest dużo (ale rozsądnie)?

    WWWojtas