  • Data: 2005-10-07 07:25:45
    Temat: odpowiedzialnosc materialna
    Od: wicio <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    pracuje w firmir meblarskiej i czasami jak to w takim zawodzie bywaja
    pomylki (tzw. mimiletrowka szafta za szeroka lub za waska i przerabiamy)
    i jakie bylo moje zdziwienie kiedy moja pensja zostalo pomniejszona o
    tzw. pomylki wynikajace z mojego zamawiania szafek 400 zl to troche duzo
    moje pytanie czy pracodawca moze potracac z wyplaty takie kwoty,
    oczywiscie moje pomylki nie byly spowodowane umyslnie
    a i jeszcze jedno nie mam podpisanego aneksu do umowy o
    odpowiedzialnosci materialnej
    dzieki za odpowiedz