  • 21. Data: 2008-09-29 19:52:40
    Temat: Re: odmowa przyjecia mandatu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy ujawnienie tutaj nazwisk policjantów bioracych udzial w zajsciu (tych
    pierwszych)
    byloby niezgodne z jakims prawem? jezeli nie to prosze autora watka o
    podanie

  • 22. Data: 2008-09-30 07:23:22
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > przedstawie przed sadem obdukcje- ktorys powie 'tak, tluklem go na
    > komisariacie?' -powiedza 'on juz tak wygladal' -a obrazenia to krwiaki
    > na udach i since na zebrach. Jaka jest szansa ze wygra sie sprawe?

    mam nadzieje ze zrobiles sobie obdukcje... :)

    swoja droga policjant nie moze skuc za odmowe przyjecia mandatu.
    Moga cie spisac i zlozyc wniosek do sadu grodzkiego... ale nic wiecej.
    zloz doniesienie do prokuratury o pobicie przez funkcjonariuszy dolacz
    obdukcje.
    Zeznania swiadkow o odepchnieciu kolegi przez funkcjonariusza.
    Zloz tez zazalenie do komendanta policji.

    Jak radzono media lokalne tez chetnie lykna taka sprawe... moze tez znajdzie
    sie wiecej swiadkow.

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 23. Data: 2008-09-30 18:52:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote
    > czy ujawnienie tutaj nazwisk policjantów bioracych udzial w zajsciu (tych
    > pierwszych)
    > byloby niezgodne z jakims prawem? jezeli nie to prosze autora watka o
    > podanie

    Hmm... Zależy w jakim kontekście. Ale jeśli im nie zdoła się udowodnić
    przekroczenia uprawnień to podawanie nazwisk i przedstawiania takiej wersji
    może zostać potraktowane jako pomówienie i ścigane karnie.