  • 21. Data: 2012-01-01 16:45:48
    Temat: Re: odholowali za niewinność
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    On 2011-12-30 19:46:37 +0000, "Nostradamus" <l...@w...pl> said:

    > Widzisz ciągłą linię po lewej stronie zaparkowanego pojazdu? a ;))

    >A teraz - dla odmiany - pomyśl. Po co jest to miejsce? Albo: dlaczego?
    >Skąd się tam wzięło? Jaki cel przyświecał twórcy tej drogi...?

    >Najpierw pomyśl...

    Jeśli twój post jest wynikiem myślenia to oceniam twoje IQ na ca 70
    (wilgotny kamień polny traktowany jako wzorzec ma 55). Zresztą zdrowy
    psychicznie człowiek nie obrałby sobie takiego nicku jak twój.

    A to pobocze służy wyłącznie jako miejsce przeznaczone na parkowanie
    uszkodzonych pojazdów. Nie służy do ruchu pojazdów, więc nie auto tam
    stojące temu ruchowi nie może zagrozić.
    Jak masz równie idiotycznie odpisywać jak poprzednio to odpusć sobie.

  • 22. Data: 2012-01-02 08:08:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 1 Jan 2012 11:01:52 +0000 (UTC), _ąćęłńóśźż. napisał(a):

    > Zatrzymaj sięw ten sposób na niemieckiej (austriackiej, francuskiej,
    > szwajcarskiej) autostradzie, to się szybko dowiesz.

    Tak - w Niemczech można dostać mandat nawet jak się zatrzymasz bo Ci się
    paliwo skończyło. Z artykułu wynikało jednak że to było w PL.

    Henry

  • 23. Data: 2012-01-02 18:58:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2012, Henry(k) wrote:

    > Tak - w Niemczech można dostać mandat nawet jak się zatrzymasz bo Ci się
    > paliwo skończyło.

    Pytaniem jest, czy można dostać mandat jak się zatrzymasz.
    Bez "bo" polegającym na doprowadzeniu pojazdem do nieprzydatności ;)
    Zatrzymanie *z powodu braku paliwa* skądinąd podnosi zagrożenie,
    bo ktoś będzie chciał jakoś to paliwo dostarczyć, odnaleźć
    unieruchomionego, nie wiadomo czy nie będą łazić poza poboczem...

    Pytanie o samo zatrzymanie, bez przymusu.
    Ktoś wie?

    > Z artykułu wynikało jednak że to było w PL.

    A to inna sprawa, moje pytanie jest OT.

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2012-01-02 19:16:24
    Od: spp <s...@g...pl>

> [...]
    > unieruchomionego, nie wiadomo czy nie będą łazić poza poboczem...
    >
    > Pytanie o samo zatrzymanie, bez przymusu.

    Oczywiście. I tam i tu takie zatrzymywanie na autostradzie czy drodze
    ekspresowej poza wyznaczonymi miejscami jest zabronione. I mandat za to
    jest 'jak w banku' - bez znaczenia (no, może z małymi wyjątkami) jest
    przyczyna. :(

    --
    spp

  • 25. Data: 2012-01-02 19:34:39
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > Pytanie o samo zatrzymanie, bez przymusu.
    >Ktoś wie?

    I tam i u nas zatrzymanie na poboczu autostrady jest zabronione.
    Co innego awaria, bo za awarię cię nikt karać nie będzie.