  • 1. Data: 2011-12-29 05:30:05
    Temat: odholowali za niewinność
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    przecież on tam sobie po prostu stoi:

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,porzucil-s
    amochod-na-s8-policja-quot-nie-widzi-zagrozenia-quot
    -,353400.html

  • 2. Data: 2011-12-29 19:51:30
    Temat: Re: odholowali za niewinność
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mArek" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > przecież on tam sobie po prostu stoi:
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,porzucil-s
    amochod-na-s8-policja-quot-nie-widzi-zagrozenia-quot
    -,353400.html

    Nie każdy samochód nieprawidłowo zaparkowany stwarza zagrożenie w ruchu.
    Jesli jest widoczny z dostatecznej odległości, to oczywiście kierowcę można
    ukarać za to mandatem, ale podstaw odholowania brak.

  • 3. Data: 2011-12-29 22:32:58
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Wczoraj obok niego przejeżdżałem.
    Kusiło mnie zadzwonić na 112, ale za szybko jechałem.
    Ten samochód zaparkował nie pod chmurką, lecz pod... wiaduktem ;-))
    Jest szarobury na szaroburej drodze pod szaroburym wiaduktem i widać go w
    ostatniej chwili.
    Jest zaparkowany w miejscu nie przeznaczonym do parkowania
    Wcześniej czy później ktoś w niego dupnie, a komendant główny policji
    tradycyjnie wtedy będzie na urlopie.

    -----

  • 4. Data: 2011-12-29 22:39:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-29 19:51:30 +0000, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

> [...]

    > Jesli jest widoczny z dostatecznej odległości, to oczywiście kierowcę
    > można ukarać za to mandatem, ale podstaw odholowania brak.

    Problemem jest chyba to, że każdy _normalny_ człowiek wie i widzi, że
    taki (ten konkretny w tamtym miejscu) pojazd stanowi zagrożnie.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-12-29 22:43:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Problemem jest chyba to, że każdy _normalny_ człowiek wie i widzi, że
    > taki (ten konkretny w tamtym miejscu) pojazd stanowi zagrożnie.

    Odnoszę wrażenie, ze to zależy od normy :-)

  • 6. Data: 2011-12-30 11:53:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-29 22:43:38 +0000, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Odnoszę wrażenie, ze to zależy od normy :-)

    Nie bardzo rozumiem, bo siedzę w tej normalnej grupie.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-12-30 12:37:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie bardzo rozumiem, bo siedzę w tej normalnej grupie.
    > ;-)

    Może niewłaściwe miejsce siedzenia wybrałeś? Nie bierzesz tego pod uwagę?
    :-)

  • 8. Data: 2011-12-30 12:47:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-30 12:37:08 +0000, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Może niewłaściwe miejsce siedzenia wybrałeś? Nie bierzesz tego pod uwagę?
    > :-)

    Ależ miejsce mam doskonałe - siedzące!
    :)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-12-30 16:30:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ależ miejsce mam doskonałe - siedzące!
    > :)

    Wygoda w tym konkretnym wypadku niekoniecznie jest dobrą wskazówką :-)

  • 10. Data: 2011-12-30 17:54:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-30 16:30:20 +0000, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wygoda w tym konkretnym wypadku niekoniecznie jest dobrą wskazówką :-)

    Ależ jest! Siedzę sobie wygodnie, patrzę na zdjęcie i wiem, że jeśli
    policjant twierdzi, że tamten samochód jest zaparkowany w sposób
    niestwarzający zagrożenia, to ten policjant jest niespełna rozumu, a z
    pewnością nie zna (ani policjant, ani jego rozum) przepisów oraz nie
    obsługuje trybu: logika.
    (tak, nie ma też akwarium)
    :)

    --