  • 1. Data: 2006-06-07 15:20:10
    Temat: odcięcie gazu
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Witam .. mam taka sprawę, spózniłem sie z opłata za rachunek gazu(
    dokladniej to mialem duze w zimie i pisalem pismo o rozlozenie na raty,
    dostalem pozytywna odpowiedz,a spoznienie dotyczy ostatniej raty), dokładnie
    o 6 dni i mi gaz juz odcieto - teraz musze zaplacic 122 zl za ponowne
    podłaczenie...- i pytanie czy nie powienienem dostac jakiegos najpierw
    ostrzezenia ?? ponaglenie ?? do zaplaty ?? ( na decyzji o rozlozeniu bylo
    napisane ze spoznienie sie z wplatami bedzie skutkowalo odcieciem bez
    ostrzezen - czy taki zapis jest zgodny z prawem?? ) - byli u mnie monterzy
    wczoraj o 10:15 - mieszkanie w bloku - zdjeli licznik na korytarzu i
    zostawili wcisniete w drzwi pismo o odciciu (protokół wraz z decyzja
    wystawione 2 czerwca) na tym pismie jest wytluszczonymi literami "naleznosc
    nalezy zaplacic natychmiast w przypadku niezaplacenia zostana wylaczone
    nastepujace punkty odbioru" ale.. do mnie do mieszkania nikt nie pukał, nie
    dzwonił... dzwonkiem... po prostu odcieli i juz... a ja zaplacilem juz 2.06
    wiec 6.06 jak byli moglem im pokazac potwierdzenie wplaty... i ten warunek
    by byl spelniony

    wiec moje pytanie
    1) mieli prawo odlaczyc??
    2)zgodne z prawem zapisy o odlaczeniu bez ostrzezenia??
    3) i jezeli odpowiedzi na 1 i 2 "nie" to gdzie sie odwolywac??

    z gory mowie - nie neguje ze sie spoznilem... to moja wina wiec wszelakim
    gadaczom mowiacym "spozniles sie to plac" dziekuje... chodzi mi o same
    fakty i zgodnosc z prawem zapisow

  • 2. Data: 2006-06-07 15:49:43
    Temat: Re: odcięcie gazu
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > z gory mowie - nie neguje ze sie spoznilem... to moja wina wiec wszelakim
    > gadaczom mowiacym "spozniles sie to plac" dziekuje... chodzi mi o same

    Jeżeli zapłaciłeś 2 a oni 6 zdemontowali licznik to zażądaj informacji z
    jakim dniem ta kwota została zaksięgowana na ich koncie. Jeżeli płaciłeś w
    banku. Jeżeli u nich to nie masz żadnego problemu. Nie twoim problemem jest
    czyjś bałagan. Jeśli mieli te pieniądze na koncie lub w kasie przed 6 to
    możesz zrobić wiele rzeczy. Oni mogą co najwyżej naliczyć odsetki. Przede
    wszystkim opisz sprawę i zaządaj natychmiastowego podłączenia. A mieszkanie
    własnościowe? Sam pisałem pisma w sprawie wtargnięcia na teren pryw.
    elektryków odpinających prąd.