  • Data: 2007-12-12 09:11:44
    Temat: odbiór paczki kurierskiej
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Szukam odpowiedzi na to jak zgodnie z procedurami powinno sie odebrać paczke
    od kuriera...

    Paczki wcześniej dochodziły do mnie całe i nie było problemu jednak
    ostatnio zamówiłem kruchy zlew granitowy, Po otwarciu paczki przy kurierze
    pobieżnie sprawdziłem ze jest ok. Jednak po jego odjeździe wyciągnąłem
    towar dokładnie sie przyjrzałem i okazało sie ze jednak jest pęknięty co w
    wypadku takiego produktu oznacza ze nadaje sie na śmietnik :-/

    Sprzedawca na swojej stronie ostrzega ze paczkę trzeba sprawdzić przy
    kurierze- ale czy na pewno ma rację ?

    Czy kurier ma za zadania być świadkiem otwarcia wszystkich paczek jakie
    dowozi ? W DHLu twierdzą ze czas na reklamacje jest 7 dni... Czy zatem mam
    szanse na pozytywne rozpatrzenie takiej reklamacji nawet jeżeli wade
    zobaczyłem później.?

    Czekam na decyzje w sprawie reklamacji- ale zakładając ze będzie negatywna
    jak w przyszłości ustrzec sie takiej sytuacji?

    Może macie jakieś doświadczenia....