  • 1. Data: 2003-01-13 21:02:50
    Temat: od tego zależy czy będzie kolejny dzidziuś
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Nie mój, ale mojej kupeli - od razu wyjaśniem ;-)
    Sprawa wygląda następująco - koleżanka ma córeczkę, jest obecnie na
    urlopie wypoczynkowym za zeszły rok, został jej jeszcze wypoczynkowy za
    nowy 2003 rok i idzie na wychowawczy. Ma zamiar "zrobić" sobie drugiego
    dzidziusia, ale kroi się rozwiązanie jej zakładu pracy. Co w sytuacji,
    gdy zakład sie rozwiąże a ona będzie w ciązy na zwolnieniu lekarskim
    (tzw. L4)? Czy wtedy do końca ciązy i dalej macierzyński płaci jej ZUS
    wg stawki, którą miała, czy może dzieje się coś innego - jesli tak, to
    co?

    uwaga - crosspost. FUT - pl.soc.dzieci.
    --
    Pozdrówka