    From: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: obuwie cd
    Date: Tue, 10 Jun 2003 21:40:21 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@nat.telan.pl

    Witam,

    dzisiaj wybrałem sie do sklepu w ktorym kupilem buty bo minal okres 14 dni
    po ktorym mialem sie zglosic aby zobaczyc co z moja reklamacja. Okazalo sie
    ze reklamacja została uznana i moge wymienic buty na nowe - wszystko ładnie
    pieknie tyle ze takich samych nie ma. Pani w sklepie poinformowala mnie ze
    liczac od dnia zlozenia reklamacji mam 45 dni na to zeby sobie buty wymienic
    na nowe -jak bedzie dostawa to moze beda a jak nie to mam sobie inne wybrac
    ale nie za mniej niz tamte- i tu pojawia sie pytanie czy moge od nich zadac
    zwrotu pieniedzy jezeli nie bedzie takich samych?

    Pozdrawiam

    Marek Szyszko