  • Data: 2002-02-28 13:57:09
    Temat: obietnica malzenstwa
    Od: "AndyF24" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos w swietle prawa kanonicznego czy tez innego moglby wyjasnic mi
    sprawe obietnicy malzenstwa? Zareczylem sie rok temu wszystko bylo na dobrej
    drodze do malzenstwa. Jednak wydazenia ubieglego miesiaca sklonily mnie do
    zerwania tego zwiazku. Zostawilem dziewczynie pierscionek zareczynowy na
    pamiatke wspolne spedzonych lat. Czy jesli bede chcial sie ozenic z inna
    moze moja byla nazeczona wskazac jako przeszkode obietnice malzenstwa?
    Probowac udowadniac ze jej obiecalem malzenstwo przed jej rodzicami oraz
    dalem pierscionek jako dowod zamiaru malzenstwa? Taka perspektywa posadzenia
    o bigamie na pewno nie wplynelaby korzystnie na stosunek "nowej" narzeczonej
    do naszego malzenstwa oraz na moj wizerunek. Jak widzicie takie zagadnienie?
    Czy podejmowac jakies dzialania aby zapobiec takiemu scenariuszowi?

    pozdrawiam
    AndyF24
    GG: 11555