  • 1. Data: 2003-12-13 10:08:41
    Temat: obczyzna
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Chcialbym za praca wyjechac poza granice kraju, wiadomo najlepiej po
    znajomosci, jednak nie mam takich znajomych, wiec trudno jest mi sie
    gdzies pokierowac, czy ktorys z grupowiczow pracowal gdziez za granica?

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 2. Data: 2003-12-13 11:00:36
    Temat: Re: obczyzna
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
    > Chcialbym za praca wyjechac poza granice kraju, wiadomo najlepiej po
    > znajomosci, jednak nie mam takich znajomych, wiec trudno jest mi sie
    > gdzies pokierowac, czy ktorys z grupowiczow pracowal gdziez za granica?

    NTG

    > --
    > % Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %
    ~~~~~~
    j.w.

  • 3. Data: 2003-12-13 11:25:55
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i NoMAD wygrazmolil(a):

    > NTG

    fakt, mialo pojsc na inna grupe, przepraszam.