    From: "wloczykji" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: obawa kontroli z US, jak to rozwiązac?
    Date: Fri, 13 Mar 2009 15:38:21 +0100

    Witam!
    Zwrócił się do mnie dzisiaj sąsiad z prośbą o pomoc.
    W 2005 i w 2006 przez okres 2 lat sprzedawał na allegro różne rzeczy.
    Sprzedaż miała charakter ciągły i zorganizowany, czyli wypełniała znamiona
    DG, nie miał jednak w tym okresie DG i nie płacił podatku.
    Po 2 latach, ponieważ interes szedł dobrze założyl firmę. Teraz wszystko
    płaci i jest OK.
    Dowiedział się, że u kontrahenta od, którego kupował towar do dalszej
    odsprzedaży trwa własńie kontrola z US.
    No i teraz trzęsie portkami czy nie dojdą do niego. Nie wiem co mu doradzic?
    Kontrahent także nie miał DG, nie wystawiał FV etc.
    Jakie jest prawdopodobieństwo skontrolowania także sąsiada jeżeli siedzą juz
    u kontrahenta? Mają jego wyciągi bankowe itd. na wyciągach są oczywiście
    przelewy za towar od sąsiada.

    Może jakieś sugestie co najlepiej w takiej sytuacji zrobioc?
    Pozdrawiam.