  • 1. Data: 2004-01-14 12:47:25
    Temat: nowy kodeks pracy - urlop
    Od: k...@o...pl (Michal Tondyra)

    Witam,

    Zgodnie z nowym kodeksem pracy pierwszy urlop jest naliczany proporcjonalnie po
    kazdym przepracowanym miesiacu pracy. Czy przepis ten dotyczy rowniez osob, ktore
    rozpoczely prace jeszcze w 2003 (np w pazdzierniku 2003). Czy z dniem 1 stycznia
    2004 takie osoby nabywaja prawo do 1/4 calego urlopu?

    pozdrawiam,
    Michal Tondyra

  • 2. Data: 2004-01-14 13:32:18
    Temat: Re: nowy kodeks pracy - urlop
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "Michal Tondyra" <k...@o...pl> napisał:

> [...]
    > jeszcze w 2003 (np w pazdzierniku 2003). Czy z dniem 1 stycznia
    > 2004 takie osoby nabywaja prawo do 1/4 calego urlopu?

    Nie dotyczy. Art. 153 §1 kp mowi, ze:

    "Pracownik podejmujący pracę po raz pierwszy, w roku kalendarzowym,
    w którym podjął pracę, uzyskuje prawo do urlopu z upływem każdego
    miesiąca pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru urlopu przysługującego mu
    po przepracowaniu roku".

    Prawo do urlopu nabywasz wiec wg starych zasad czyli po 6 miesiacach.

    (mrk)

  • 3. Data: 2004-01-14 19:59:11
    Od: "Big Jack" <A...@q...jlgavwgb.cy>

    Ja mam też pytanie dotyczące urlopu, dlatego pozwolę sobie podłaczyć się
    do tego wątku. W jakim wymiarze przysługuje urlop pracownikowi
    zatrudnionemu na 3/4 etatu? Czy jest to też 3/4 podstawy wymiaru?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2004-01-15 07:59:30
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > po przepracowaniu roku".

    > Prawo do urlopu nabywasz wiec wg starych zasad czyli po 6 miesiacach.

    ??!?!?!?!?!?!
    Jakas nowosc ????
    Oczywiscie wg. starego prawa nabralby prawa do urlopu po uplywie 6 miesiecy
    .. ale 6 miesiecy uplynie juz w nowym roku wiec moment ten bedzie juz w
    czasie obowiazywania nowego prawa. A wg nowego prawa nic nie stoi na
    przeszkodzie by otrzymac urlop wg normalnych warunkow (ktory artykul tego
    zabrania) .. czyli 20 dni !!!!!!!!!!!!!
    (nie trzeba juz pracowac rok by dostac pelny urlop)

  • 5. Data: 2004-01-15 17:08:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...jlgavwgb.cy>
> [...]
    > zatrudnionemu na 3/4 etatu? Czy jest to też 3/4 podstawy wymiaru?
    > (..............) *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT13*

    lepiej byś ten adres zacytował również w podpisie wtedy użytkownicy OE
    czytając pl.soc.prawo klikną sobie "Wiadomość" + "Rozszyfruj (ROT13)"
    i zobaczą twój prawdziwy adres.
    Samemu normalny człowiek tego nie roszyfruje :-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-01-15 19:27:59
    Od: "Big Jack" <A...@q...jlgavwgb.cy>

    W wiadomości: bu6hfl$lqg$...@a...news.tpi.pl
    użytkownik: *blad* <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisał(a):

    > lepiej byś ten adres zacytował również w podpisie wtedy użytkownicy OE
    > czytając pl.soc.prawo klikną sobie "Wiadomość" + "Rozszyfruj (ROT13)"
    > i zobaczą twój prawdziwy adres.

    Co mam w podpisie to jest wyłącznie moja sprawa i zgodnie z netykietą
    nie podlega to dyskusji, ani innym komentarzom. Chyba jesteś od
    niedawana użytkownikiem Usenetu?

    > Samemu normalny człowiek tego nie roszyfruje :-))

    Jak ktoś będzie potrzebował, to rozszyfruje. Masz coś do powiedzenia na
    zadane przeze mnie pytanie, czy tylko chciałeś (-aś?) w ten sposób
    zaakcentować swoją tu obecność?
    Big Jack

    --
    //////

  • 7. Data: 2004-01-16 14:08:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Big Jack"
    > Co mam w podpisie to jest wyłącznie moja sprawa i zgodnie z netykietą
    > nie podlega to dyskusji, ani innym komentarzom. Chyba jesteś od
    > niedawana użytkownikiem Usenetu?

    chyba nie zaglądałeś nigdy na pl.biznes.banki :-))

    ale z tym spamem to ty jesteś cykor - nie dość że zaszyfrowany adres to jeszcze
    wstawiane pulapki do usunięcia.
    Twoja sprawa - z mojej rady możesz nie skorzystać
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-01-16 17:24:34
    Od: "Big Jack" <A...@q...jlgavwgb.cy>

    W wiadomości: bu8rd3$m3o$...@n...news.tpi.pl
    napisał(a):

    > chyba nie zaglądałeś nigdy na pl.biznes.banki :-))

    Nie zaglądałem i nie potrzebuję. Twój poprzedni post powiedział mi
    wystarczająco dużo.

    > ale z tym spamem to ty jesteś cykor - nie dość że zaszyfrowany adres
    > to jeszcze wstawiane pulapki do usunięcia.

    Jak Ty nie jesteś cykor, to usuń ze swojego adresu _W_Y_T_N_I_J_

    > Twoja sprawa - z mojej rady możesz nie skorzystać

    Dziękuję za pozwolenie, nie skorzystam. A coś na temat, o co pytałem?
    Big Jack

    --
    //////