  • Data: 2006-06-25 12:58:29
    Temat: nowe prawo jazdy - kary
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pytanie jest proste aczkolwiek nie umiem znalezc w sieci
    na nie odpowiedzi. Mam stare prawo jazdy. Nalezy je
    wymienic do 30 czerwca. Czy jesli tego nie zrobie
    dostane jakas kare? Nie korzystam z niego i nie bardzo
    chce mi sie je wymieniac. Pisze tu o karze nie za jazde
    samochodem ze starym prawem od lipac tylko o karze za
    samo niewymienienie. Czy cos takiego jest czy jesli
    ktos nie wymieni, a nie jezdzi to nie musi sie liczyc
    z zadnymi konsekwencjami. Jesli taka kara istnieje prosilbym
    o podanie na jakiej podstawie. Bardzo serdecznie dziekuje
    za odpowiedzi.
    Pawel