  • 1. Data: 2004-09-27 08:09:42
    Temat: notebook w leasingu
    Od: Asia <a...@i...pl>

    Witam

    Prowadzę swoją firmę. Prowadzę KPiR.
    Chciałabym kupić notebooka do 3500.
    Zastanawiam się nad wzięciem go w leasing.
    I stąd moje dwa pytania:
    1. Jak rozlicza się raty leasingu (czy co miesiąc rata leasingu wchodzi mi
    w koszty)
    2. Jaką firmę udzielającą lesing byście polecili (ja jestem ze Szczecina,
    ale lesing mogę też wziąc w Poznaniu)

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2004-09-27 08:38:56
    Temat: Re: notebook w leasingu
    Od: "Polikarp_1973" <s...@p...onet.pl>

    Możliwe, ze nikt nie odpowie Ci lepiej wiec napiszę tego co sie sam
    domyslam.
    Ponizej.

    > 1. Jak rozlicza się raty leasingu (czy co miesiąc rata leasingu wchodzi mi
    > w koszty)

    Tak - miesieczna rata leasingowa stanowi koszty uzyskania przychodu. Z tym,
    że nie wykluczam że istnieje jakies ograniczenie co do kwoty jaka moze byc
    odliczona jednorazowo. Genarlanie wszystko o kosztach uzyskania przychodu
    znajdziesz w ustawie o podatku dochodowym od osob fizycznych.

    > 2. Jaką firmę udzielającą lesing byście polecili (ja jestem ze Szczecina,
    > ale lesing mogę też wziąc w Poznaniu)

    Ze wzgledow podatkowych to oczywiscie nie ma zadnego znaczenia. W razie
    czego jesli chodzi o uslugi fiznasowa zawsze poczytaj sobie na
    www.bankier.pl To sa bardzo fajne strony - polecam.