  • Data: 2009-06-23 16:58:22
    Temat: notariusz przy zakupie mieszkania od developera
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    czy developer moze mnie zmusić, do skorzystania z usług kancelarii przez
    niego wskazanej?

    problem w tym, ze kancelaria jest pieruńsko droga, i roznica w stawkach od
    innych jest DWUKROTNA - to nie zart

    czy developer moze odmowic mi wydania dokumentow, niezbednych do ruszenia
    sprawy przez innego notariusza?

    podkreslam, ze nie podpisywałem zadnego zobowiazania do korzystania z uslug
    tej kancelarii, ani zadnej innej podobnej bzdury

    jak fachowo zmusic developera do zaprzestania tak ponizających ich praktyk?
    i wymusic swojego notariusza, ktory oferuje normalne rynkowe stawki?

    --

    Sebastian