  • Data: 2009-06-23 17:08:18
    Temat: Re: notariusz przy zakupie mieszkania od developera
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W obecnej sytuacji rynkowej raczej deweloperowi bedzie zależeć na sprzedazy, niż na
    znajomym notariuszu.
    Wezwij dewelopera do stawiennictwa we wskazanej przez Ciebie kancelarii zgdonie z
    Twoją umową przedwstepną.
    Ale kłopot to Ty bedziesz miał z owym notariuszem, a nie z deweloperem - rejenci nie
    lubia takich jednostkowych spraw, gdzie za 600 zł mieliby sprawdzac 11 ksiąg
    wieczystych po 300 stron.
    Słyszałem jedynie o takich przypadkach, gdzie ów "zewnetrzny" notariusz był jakimś
    bliskim znajomym czy krewnym kupującego i była to sprawa raczej zwyczajowego zaufania
    niż pieniędzy, bo przecież obowiazują stawki "maksymalne".
    JaC

    -----

    > czy developer moze mnie zmusić, do skorzystania z usług kancelarii przez niego
    wskazanej?
    > problem w tym, ze kancelaria jest pieruńsko droga, i roznica w stawkach od innych
    jest DWUKROTNA - to nie zart
    > czy developer moze odmowic mi wydania dokumentow, niezbednych do ruszenia sprawy
    przez innego notariusza?
    > podkreslam, ze nie podpisywałem zadnego zobowiazania do korzystania z uslug tej
    kancelarii, ani zadnej innej podobnej bzdury