  • 11. Data: 2005-09-30 13:09:48
    Temat: Re: notarialne potwierdzenie weksla
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jaszczur napisał(a):
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > Sąd sobie zażyczył notarialnie potwierdzonego poręczenia wekslowego
    > lub oryginału :-)

    W jakiej sprawie? Od kogo zażyczył (od poręczyciela wekslowego?) Może
    chodzi o to, aby podpis na wekslu był poświadczony przez notariusza? Tak
    można...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2005-09-30 13:17:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > W jakiej sprawie? Od kogo zażyczył (od poręczyciela wekslowego?) Może
    > chodzi o to, aby podpis na wekslu był poświadczony przez notariusza? Tak
    > można...

    Chodzi pewnie, zeby cos bylo w aktach, a ze ksero byc nie moze, a
    oryginalu strona(?) nie chce dac, to musi byc w takiej formie, w jakiej
    chce sad.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-09-30 13:18:48
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Liwiusz pisze:

    > W jakiej sprawie? Od kogo zażyczył (od poręczyciela wekslowego?) Może
    > chodzi o to, aby podpis na wekslu był poświadczony przez notariusza? Tak
    > można...
    W sumie to nie ma znaczenia. Znalazłem notariusza, który mi potwierdzi
    za zgodność weksel.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 14. Data: 2005-09-30 13:19:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jaszczur napisał(a):
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > W sumie to nie ma znaczenia. Znalazłem notariusza, który mi potwierdzi
    > za zgodność weksel.

    Tak z ciekawości spytam: ile taka przyjemność kosztuje?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 15. Data: 2005-09-30 13:29:08
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo

    >Tak z ciekawości spytam: ile taka przyjemność kosztuje?
    Niestety nie mam przy sobie f-ry, ani uzyskanego dokumentu.
    O ile dobrze pamiętam ok. 20 zł. za dwa weksle z awalem.

    --
    ( . '">
    ) L_