  • 11. Data: 2013-07-18 11:27:31
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-18 11:05, Andrzej Lawa pisze:
    > Swoją szosą matoły niepotrafiące upilnować dzieciaka nie powinny się
    > rozmnażać.

    Na razie żyję nadzieją, że przynajmniej Ty się nie rozmnażasz, to mi
    wystarczy :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-07-18 11:28:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2013 11:27, Liwiusz pisze:

    > Na razie żyję nadzieją, że przynajmniej Ty się nie rozmnażasz, to mi
    > wystarczy :)

    Ja swoich podopiecznych potrafię upilnować, mój drogi fanboju.

  • 13. Data: 2013-07-18 11:29:58
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <ks836a$919$1@node1.news.atman.pl> Andrzej Lawa napisal(a):

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Adrian-O-ktor
    y-w-2010-roku-poparzyl-sie-polykajac-w-sklepie-granu
    lki-Kreta-dostanie-100-tys-zl,wid,15822664,wiadomosc
    .html

    > Rodzice biorą dzieciaka do sklepu, zostawiają bez nadzoru i potem
    > pretensja... Że niby wieczko nie zabezpieczone.

    > A jakby głupi bachor jeszcze głupszych rodziców dorwał się do widelca i
    > np. wbił sobie w oko?

    > PSOM I DZIECIOM WSTĘP DO SKLEPU WZBRONIONY!

    > Swoją drogą słyszałem o sklepie, który nie wpuszcza ludzi z bachorami
    > "na sklep" o ile nie podpiszą wzięcia na siebie pełnej odpowiedzialności ;)

    Skłoniłes mnie do napisania tego
    (choc sie broniłem hamowany dobrym wychowaniem):

    Ty DURNY jesteś jak ruski kacap.

    I nie licz na to, ze w kolejnych postach bedę to uzasadniał lub
    udowadniał, na wzór ulubionej przez ciebie "pl.soc.prawo-opery mydlanej"

    --
    Z_Dr
    ____________________

  • 14. Data: 2013-07-18 13:12:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ks83v5$qp6$2@node2.news.atman.pl...

    > A jakiś przepis nakazuje takie zabezpieczanie produktów, które z
    > definicji (i zgodnie z instrukcją) powinny być trzymane z dala od dzieci?

    Tak. Widziałem to w jakiejś ustawie i rozporządzeniu do niej. To zamknięcie
    ma być właśnie trudne do otwarcia i producent nie może pakować to w inne
    opakowania. Co więcej sklep też dał trochę popalić, bo skoro towar należy
    przechowywać poza zasięgiem dzieci, to pasowałoby to na półce na tyle
    wysoko umieścić, by dziecko nie cięło.

  • 15. Data: 2013-07-18 13:39:23
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.07.2013 13:12, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > skoro towar należy przechowywać poza zasięgiem dzieci, to pasowałoby to
    > na półce na tyle wysoko umieścić, by dziecko nie cięło.

    ale wiesz, sklep ma swoje wytyczne, na niskich polkach malo atrakcyjne
    produkty...

    zen.aspx

  • 16. Data: 2013-07-18 18:29:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Swoją szosą matoły niepotrafiące upilnować dzieciaka nie powinny się
    > rozmnażać.

    jak bedziesz mial dzieci to napisz to jeszcze raz.

    Dziecka nie da sie upilnowac. Mozna co najwyzej minimalizowac ryzyko.

  • 17. Data: 2013-07-18 18:30:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja swoich podopiecznych potrafię upilnować, mój drogi fanboju.

    tak ci sie tylko wydaje.

  • 18. Data: 2013-07-18 18:31:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:
    > ale wiesz, sklep ma swoje wytyczne, na niskich polkach malo atrakcyjne
    > produkty...

    no wlasnie
    a ten akurat okazal sie bardzo atrakcyjny.

  • 19. Data: 2013-07-18 20:29:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 18:29, witek pisze:

    > jak bedziesz mial dzieci to napisz to jeszcze raz.
    >
    > Dziecka nie da sie upilnowac. Mozna co najwyzej minimalizowac ryzyko.

    Ależ da się. Pierwszym krokiem jest niezabieranie małych dzieci do sklepów!

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 20. Data: 2013-07-18 20:58:23
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ależ da się. Pierwszym krokiem jest niezabieranie małych dzieci do sklepów!

    Ale żeś wyjechał. Widać, że nigdy dzieci nie miałeś.
    Jak oboje rodziców (lub tylko jedno, bo drugiego nie ma) idzie do sklepu
    i nie mają z kim zostawić dziecka - wyobraź sobie bywają takie
    sytuacje), to co? No przyznaj, że przesadziłeś.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof