    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Date: Thu, 18 Jul 2013 13:12:11 +0200

    wiadomości news:ks83v5$qp6$2@node2.news.atman.pl...

    > A jakiś przepis nakazuje takie zabezpieczanie produktów, które z
    > definicji (i zgodnie z instrukcją) powinny być trzymane z dala od dzieci?

    Tak. Widziałem to w jakiejś ustawie i rozporządzeniu do niej. To zamknięcie
    ma być właśnie trudne do otwarcia i producent nie może pakować to w inne
    opakowania. Co więcej sklep też dał trochę popalić, bo skoro towar należy
    przechowywać poza zasięgiem dzieci, to pasowałoby to na półce na tyle
    wysoko umieścić, by dziecko nie cięło.