  • 41. Data: 2013-08-08 12:08:11
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.08.2013 08:58, Marek Dyjor wrote:

    > I co nalezy potem uczynić gdy sie już zakończyło zadać te zapasowe ciosy?

    Dolozyc kilka razy jeszcze, zeby miec pewnosc.

    Upewnic sie.

    Dolozyc kilka razy jeszcze, zeby miec pewnosc.

    ;)

    > każdy specjalista od spraw obrony powie że na atak nalezy odpowiadać
    > tylko wtedy gdy nie mamy możliwości wycofania się.
    >
    > Obrona konieczna imho w tym przypadku nie wchodzi w grę, wstarczyło sie
    > wycofać i zadzwonić na policje, zgłaszając zachowanie agresora na policję.

    Zwlaszcza zabawnie AL zabrzmial piszac "ZAATAKOWAŁ w OBRONIE WLASNEJ"

    A skoro mozna atakowac w obronie wlasnej, to dziadek bronil mienia i
    zaatakowal.

    > No i z oborny przeszedł do ataku, stał sie agresorem.

    Uderzasz w turówke, AL tego nie lubi :)

    ;)

    zen.aspx

  • 42. Data: 2013-08-08 12:10:11
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.08.2013 09:05, Andrzej Lawa wrote:

    > Skuć napastnika i wezwać policję.

    No pierwsze zrobil - skul morde dziadkowi jak sie patrzy.

    Policji nie wezwal.

    > Wchodzi. Doszło do usiłowania zmuszenia siłą do określonego zachowania
    > ("idź stąd") czyli formalnie rozboju.

    Rozbój na huliganie/wandalu. Co to si enie wyprawia....

  • 43. Data: 2013-08-08 12:13:35
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.08.2013 09:12, Andrzej Lawa wrote:

    > Bo nie miał takiego prawnego obowiązku.

    A ty myslisz, ze on sie caly czas kodeksem kierowal? :)

    Piszesz, ze co masz, ze WIEDZE? :)

    LOL :)

    > W wyniku? Korelacja czasowa nie implikuje związku przyczynowo-skutkowego.

    BUACHAHAHAHAHAHA

    No tak, wraca zasada 16 milisekund! :)

    Widac media sa zaklamane, jak podaja, ze ktostam miesiac po tragicznym
    wypadku zmarl.

    Miesiac to duzzy czas, na pewno nie zmarl w wyniku wypadku.

    Tak jak dziadek nie zmarl przez chuligana.

    Porste.

    Co ma odstep czasowy wiekszy niz 16 milisekund - to zdarzenia niezalezne!

    > Równie dobrze można sugerować, że w wyniku przedłużającej się awarii
    > zasilania, w szczególności zimą, kobieta może zajść w ciążę i potem
    > żądać alimentów od zakładu energetycznego ;)

    WIEDZE masz powiadasz, moze jeszcze SZEROKA? :D

    zen.aspx

  • 44. Data: 2013-08-08 12:27:21
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.08.2013 12:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Bili sie, jeden zmarł a propkurator... i Ty nie widzą dużego
    > pradopodobieństwa... Fajne. to pewnie to doświadczenie życiowe.

    nie, to WIEDZA ;)

    > A pomimo tego:
    > - sprawca zwiał
    > - prokurator został odsuniety.
    > Ciekawe...

    Normalka...

    zen.aspx

  • 45. Data: 2013-08-08 13:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2013 12:00, Budzik pisze:

    > Bili sie, jeden zmarł a propkurator... i Ty nie widzą dużego
    > pradopodobieństwa... Fajne. to pewnie to doświadczenie życiowe.

    Wystarczy znajomość podstaw anatomii i fizjologii.

    Pomijając jakieś wyjątkowe patologie (oraz zakładając, że nie był to
    Superman incognito) zgon w wyniku uderzenia pięścią w twarz jest niemożliwy.

    Zaś przy wyjątkowych patologiach zabić można kogoś serdecznie klepiąc go
    w plecy.

    > A pomimo tego:
    > - sprawca zwiał

    Przeczytał komentarze na onecie i przestraszył się linczu.

    > - prokurator został odsuniety.

    Jak wyżej.

  • 46. Data: 2013-08-08 13:39:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Kolego Lawa, to tylko taki zwrot grzecznościowy. Tfu, co ja gadam...

    Grzecznościowy? Wręcz przeciwnie - chamsko protekcjonalny.

  • 47. Data: 2013-08-08 13:47:39
    Od: "ChrissP." <krzyszp|@_interia_.|pl>

    > Grzecznościowy? Wręcz przeciwnie - chamsko protekcjonalny.

    Naprawdę? A ja myślałem, że epoka "panowania" sobie w grupach
    dyskusyjnych nigdy nie nastała, zaś zwracanie się per "kolego" wręcz
    świadczy o szacunku...

    Chyba się starzeję :/

    --
    Pozdrawiam,
    krzyszp

  • 48. Data: 2013-08-08 14:02:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2013 13:47, ChrissP. pisze:

    > Naprawdę? A ja myślałem, że epoka "panowania" sobie w grupach
    > dyskusyjnych nigdy nie nastała, zaś zwracanie się per "kolego" wręcz
    > świadczy o szacunku...

    "Panowanie" do "kolegowania" ma się jak DEFCON1 do DEFCON2 ;->

  • 49. Data: 2013-08-08 15:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Grzecznościowy? Wręcz przeciwnie - chamsko protekcjonalny.

    To jak sie do Pana zwracać, żeby nie urazić?
    Może wybiorę coś z epitetów którymi Pan rzuca na lewo i prawo?
    Wtedy bedzie Pan kontent?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 50. Data: 2013-08-08 15:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Pomijając jakieś wyjątkowe patologie (oraz zakładając, że nie był to
    > Superman incognito) zgon w wyniku uderzenia pięścią w twarz jest

    Relatywizujesz.
    to nie było uderzenie w twarz. to były *UDERZENIA*

    > Zaś przy wyjątkowych patologiach zabić można kogoś serdecznie klepiąc
    > go w plecy.

    > Przeczytał komentarze na onecie i przestraszył się linczu.

    W ogole jakis pechowiec.
    Najpierw zaatakował drzwi i mu sie nie udało
    Potem chciał uniknąc bójki i mu sie nie udało
    Potem chciał sie obronić i udało mu sie az za bardzo bo mu sie powtrzymac
    nie udało.
    Potem w koncu chciał sie zachować jak porządny czlowiek i wezwac karetke
    ale mu sie nie udało
    Policji mu sie wezwać nie udało.
    Potem jako praworządny obywatel miał poczekac na orzeczenie prokuratury ze
    przeciez zgon nie był wynikiem *uderzenia* w twarz SIC! ale mu sie nie
    udało.
    Jedyne co mu sie udało to:
    - w jakis sposób byc zaangazowanym w wandalizm dokonany na drzwiach
    - w jakis sposób byc zaangazowanym w śmierć człowieka
    - w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

    No normalnie wzór człowieka.

    > Jak wyżej.

    Tak, oczywiście.
    Ty widzisz chec linczu, ja widze zdrowy rozsadek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."