    From: "Renata" <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieznosni byli wlasciciele
    Date: Thu, 15 Jun 2006 17:07:23 +0200

    Rok temu kupilam dom z ogrodem w drodze licytacji komorniczej. W tym roku
    postanowienie Okregowego Sadu uprawomocnilo sie, dokonalam wpisu do ksiegi
    wieczystej w zeszlym tygodniu. Niestety byli wlasciciele, ktorzy dostali juz
    pieniadze, nie zamierzaja sie wyprowadzac. Polubownie dalam kobiecie i
    dziecku miesiac na przeprowadzke (czas zeby kupila mieszkanie) a jej bylemu
    mezowi wyslalam pismo o zadanie natychmiastowej wyprowadzki ( poniewaz pan
    ma mieszkanie po swej zmarlej mamie i tak naprawde tam mieszka od kilku
    lat), Dzis ten sam pan powiedzial mi ze mam mu dac mieszkanie zastepcze bo
    on sie nigdzie stad niewyniesie oraz to ze wnosi apelacje do UE, na dodatek
    ten pan w czasie owego roku rozebral centralne w domu ktory
    kupilam!!(wnioslam juz o to sprawe do prokuratury. Prosilam takze aby wziol
    psa z ogrodu bo chce jutro wprowadzic ludzi do pracy na nim, na co on ze nie
    mam prawa. Chce jutro zadzwonic do schorniska zeby zabrali psa z mojej
    posesji ( boje sie o moje dziecko a pies jest bardzo zaniedbany)Poradzcie,
    prosze co ma zrobic zeby najszyciej znikneli z tej posesji, wkoncu ja
    kupilam ten dom a mieszkam u kogos i czekam i czekam.........
    Ps.Jak dlugo trwa proces egzekucyjny? Czy ja za niego zaplace?
    Pozdrawiam
    Joanna