  • 1. Data: 2012-02-19 17:25:07
    Temat: niewykonanie umowy a zwrot pieniędzy
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    Zawarłem z firmą X umowę na dostawę produktu tej firmy. W umowie była
    zapisana kara umowna za każdy miesiąc zwłoki w dostarczeniu produktu.
    Produktu nigdy nie otrzymałem, umowa została wypowiedziana.
    Zapłata została dokonana z góry przy podpisywaniu umowy.
    Obie strony umowy to firmy.

    Rozumiem, że oprócz kary umownej należy mi się również zwrot wpłaconych
    pieniędzy?
    Od kiedy mam liczyć odsetki ustawowe od wpłaconych pieniędzy - od daty
    wpłaty, czy od daty zażądania zwrotu?