  • 21. Data: 2004-10-26 11:49:59
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > z linia obrony mam klopot; cale zdarzenie mialo miejsce przeszlo rok
    temu;
    > nie mam telefonu komorkowego na abonament; z bilngu tepsy tez nic
    niewynika;
    > historia plikow gg i emaili zostala sformatowana ...
    > Prawie na pewno bylem wtedy w szkole ale ciezko bedzie mi to udowodnic -
    > moze byc ze poprostu spalem w domu w ostatnim dniu wakacji :D
    > Jutro chcialem isc sadu; moze dowiem sie co i jak mam dalej robic;
    > wersja policji/prokuratora nietrzyma sie kupy; no bo poprostu mnie tam
    > niebylo;

    w szkole maja cos takiego jak Dziennik lekcyjny, lec do dyrekcji niech
    sprawdza.
    P.

  • 22. Data: 2004-10-26 11:53:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > wybijal jej szybe w samochodzie
    > bylo poludnie; wszystko trwalo pare chwill;
    > kobieta rozpoznala mnie za lustrem weneckim na policji wsrod grupy
    > nastolatkow z zawodowki
    > (sam mam 24lata; bylem wyszy od nich i wygladalem calkiem innaczej)
    > jak dowiem sie cos wiecej napisze na grupe; mam jeszcze 3 tyg do tej
    sprawy;
    > prosze o wszystkie sugestie;

    tak to jest u nas na policji, biora wybranca i do niego dokladja 3
    murzynow zeby
    poszkodowanej bylop trudniej wytypowac :)

    Pamietam jak ja bylem (za $ na okzanaiu)
    ja mam 190 cm i dwoch innyhc tez okolo tyle mialo. A ten oskarzony mial
    okolo 160 :))

    P.

  • 23. Data: 2004-10-26 13:05:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Przemek R.
    pl> w poście
    napisał, co następuje:
    > w szkole maja cos takiego jak Dziennik lekcyjny, lec do dyrekcji niech
    > sprawdza.

    Z tonu wypowiedzi autora watku wnioskuje, ze z dziennika lekcyjnego wynikac
    bedzie niezbicie, iz tego akurat dnia byl nieobecny :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2004-10-26 14:11:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:clju6g$201c$1@news2.ipartners.pl...

    > ATSD to identyczny wątek plątał się tutaj jakiś rok-dwa lata temu... Budzi
    > to moją lekką podejrzliwość...

    Dokładnie ten sam.

    Leszek

  • 25. Data: 2004-10-26 15:19:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -- > Z tonu wypowiedzi autora watku wnioskuje, ze z dziennika lekcyjnego
    wynikac
    > bedzie niezbicie, iz tego akurat dnia byl nieobecny :)

    no ale napisal ze sa duze szanse iz byl wtedy w szkole, wiec sprawdzic nie
    zaszkodzi, nie musi sie tym
    chwialic w sadzie w razie gdyby jednak "-" tam byla :)

    P.

  • 26. Data: 2004-10-26 20:35:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nastolatkow z zawodowki
    > (sam mam 24lata; bylem wyszy od nich i wygladalem calkiem innaczej)

    No to i ten dowod jest do obalenia, jesli mówisz prawdę. Wóczas nie
    dysponują żadnym dowodem.

  • 27. Data: 2004-10-26 20:38:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:clju6g$201c$1@news2.ipartners.pl...

    > ATSD to identyczny wątek plątał się tutaj jakiś rok-dwa lata temu...
    > Budzi to moją lekką podejrzliwość...

    No cóż. Ustawodawca co prawda nakazał stawianie podobnych osób i
    przedmiotów, ale zapomniał napisać skąd je brać. Stąd w różnych jednostkach
    różnie się to rozwiązuje. Pobliska Szkoła, Jednostka Wojskowa, Internat. Co
    tam jest pod ręką. Ale wszystkie te instytucje mają tę specyfikę, że masz
    ludzi w jakimś tam wieku. Czasem trudno dobrać i tyle. I tak dobrze, ze choć
    właściwej płci byli, bo i tu przegięcia widziałem, jak z braku kobiet
    panienkę okazywano wśród jednej kobiety i dwóch mężczyzn. By się dało zrobić
    świadek zeznał "że, płci sprawcy wcześniej nie zauważył". I proszę nie
    kopać, bo nie ja to wymyśliłem.

  • 28. Data: 2004-10-26 20:39:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > w szkole maja cos takiego jak Dziennik lekcyjny, lec do dyrekcji niech
    > sprawdza.

    Myślałem o tym :-). Ale on napisał, ze to był ostatni dzień wakacji. Wówczas
    nie sprawdza się obecności - w tym wypadku niestety. Ale mnie oświeciłeś.
    Może ktoś zdjęcia robił!

  • 29. Data: 2004-10-27 23:38:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > świadek zeznał "że, płci sprawcy wcześniej nie zauważył". I proszę nie

    Świadek był trzeźwy? A policjanci, którzy mu taką konfrontację
    zorganizowali?

    Na miejscu sędziego za takie coś wszystkich bym ukarał grzywną za
    robienie sobie jaj z sądu ;-P

  • 30. Data: 2004-10-27 23:56:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:clpbib$27j7$1@news2.ipartners.pl...

    > Świadek był trzeźwy? A policjanci, którzy mu taką konfrontację
    > zorganizowali?

    Wszyscy byli trzeźwi. Po prostu nie było pod ręką czterech kobiet. Uwierz,
    że z tym bywa najczęściej największy problem.

    W ogóle, to wszystko jest cokolwiek naciągane. Nie ma żadnej ustawy czy
    innego aktu, który normuje skąd masz na przykład zdjęcia brać do okazań. Bo
    czasem okazaniem robi się w formie kilku zdjęć. Najczęściej dokłada się
    takie, jak są pod ręką. Ale na dobrą sprawę, jakby któraś z tych osób się
    dowiedziała, że jej wizerunek jest okazywany, to byłaby lekka zadyma. A
    ustawodawca, zamiast coś uchwalić, to włożył głowę w piasek i myśli, że d...
    nie widać.