  • 1. Data: 2004-10-25 09:45:44
    Temat: Prowadzenie kiosku a działnosc gospodarza.
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Witam

    Na początku chciałbym przedstawić sytuację jaka jest.

    1. Ja po szkole średniej w tej chwili zarejstrowany w biurze pracy
    poszukujacy pracy.
    2. Mam bez pracy i bez prawa do zasiłku w tej chwili stara się o grupe
    inwalidzką (nie o rentę).
    3. Tata na rencie.

    W ostatnim czasie dostalismy propozycję przejecia po kimś kiosku. Jesteśmy w
    trakcie analizowania opłacalności prowadzenia. Mamy kilka wariantów ale
    narazie nie wiemy jaki byłby dla nas najlepszy.
    Chodzi o to że wiadomo jak ciezko dostać pracę w naszych warunkach
    tymbardzeij w takim miescie z jakiego ja pochodze (wałbrzych), chcielibysmy
    aby i mi i mojej mamie szły lata pracy natomiast mi te począkowe a jej te
    lata do emerytury pozostałe niecałe 2.

    Jakie rozwiazania proponujecie, w jaki sposób to rozwiazać co trzeba
    spełniać żeby założyć działanośc gospodarczą, czy w przypadku założenia
    działaności przez moja mamę ma ona prawo zatrudnić mnie na początku na staż
    przez urząd pracy i mi y leciały już miesiące do lat pracy?
    Potrzebuje w miarę możliwości wyczerpujace odpowiedzi osób znających się na
    tym.

    Dzięki być moze w dalszej części dyskusji przedstawię moje rozwiązania a
    jakby się znalazla osoba która bardzo dobrze się zna to owe rozważania mam
    nadziejee przenieśc na prywatne wiadomości.