  • 1. Data: 2005-07-07 15:02:37
    Temat: nieuczciwy sprzedawca
    Od: "rzirzi" <r...@w...pl>

    Zapłaciłem za towar, dostałem na niego fakturę,
    ale nie wszystkie elementy urządzenia elektonicznego
    były zawarte w paczce. Sprzedający obiecuje, ze dośle
    brakujące elementy juz od miesiąca, ale nadal tego
    nie zrobil. Dzwonie, prosze blagam i nic. Jakie mam
    prawo wyegzekwowania towaru, na co sie powolac
    i gdzie sie ewentualnie zglosic z tym problemem??

  • 2. Data: 2005-07-07 19:16:41
    Temat: Re: nieuczciwy sprzedawca
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <dajg7k$8g0$1@atlantis.news.tpi.pl>, rzirzi wrote:
    > Zapłaciłem za towar, dostałem na niego fakturę,
    > ale nie wszystkie elementy urządzenia elektonicznego
    > były zawarte w paczce. Sprzedający obiecuje, ze dośle
    > brakujące elementy juz od miesiąca, ale nadal tego

    Masz jakieś dowody na taki stan rzeczy?

    > nie zrobil. Dzwonie, prosze blagam i nic. Jakie mam
    > prawo wyegzekwowania towaru, na co sie powolac
    > i gdzie sie ewentualnie zglosic z tym problemem??

    Wezwij go pisemnie do uzupełnienia w terminie takim a takim pod grozba
    zawiadomienia policji/prokuratury.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-07-07 19:24:27
    Od: "rzirzi" <r...@w...pl>

    dlaczego nikt nie chce mi pomoc w tej sprawie?
    czy to takie trudne pytanie, na ktore nikt nie zna
    odpowiedzi?

  • 4. Data: 2005-07-07 19:50:41
    Od: "rzirzi" <r...@w...pl>

    > Masz jakieś dowody na taki stan rzeczy?

    dowody - zaplacona faktura, wyciag przelewy na jego konto.
    Pozniej - korespondencja e-mailowa z ktorej wyraznie wynika
    iz towar nie byl kompletny.

    > Wezwij go pisemnie do uzupełnienia w terminie takim a takim pod grozba
    > zawiadomienia policji/prokuratury.

    Wzywalem - nie pomaga.
    Co robic?

  • 5. Data: 2005-07-08 00:28:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <dak13u$2g1$1@atlantis.news.tpi.pl>, rzirzi wrote:
    > dowody - zaplacona faktura, wyciag przelewy na jego konto.
    > Pozniej - korespondencja e-mailowa z ktorej wyraznie wynika
> [...]

    Wydrukować korespondecję i spełnić pogróżki czyli zgłosić próbę
    wyłudzenia.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2005-07-08 00:47:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    > dowody - zaplacona faktura, wyciag przelewy na jego konto.
    > Pozniej - korespondencja e-mailowa z ktorej wyraznie wynika
> [...]

    Wydrukować korespondecję i spełnić pogróżki czyli zgłosić wyłudzenie.

    --
    Marcin