  • Data: 2002-06-10 10:01:49
    Temat: nieuczciwy developer
    Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam duzy problem i nie wiem jak sobie z cala sprawa poradzic.
    Podpisalem z developerem umowe przedwstepna na kupno mieszkania. W tejze
    umowie jest zapis ze place za udzial w czesciach wspolnych budynku z
    ktorych korzystaja wszyscy lokatorzy. Teraz przed podpisaniem aktu
    notarialnego wyszlo ze musze developerewi zaplacic dodatkowo za
    pomieszczenie w piwnicy, ktore zostalo przebudowane na swego rodzaju
    swietlice (po co komus cos takiego w piwnicy ?). Pieniadze za udzial w
    tym pomieszczeniu sa niemale, a ja mam wrazenie ze juz zaplacilem za
    udzial w czesciach wspolnych, a to jest ewidentnie czesc wspolna.
    Developer mowi ze MUSZE zaplacic. Z drugiej strony lokatorzy poplacili
    bo boja sie ze jesli to nie bedzie nasza wlasnosc developer urzadzi
    jakas dzialalnosc gospodarcza i beda sie obcy ludzie krecili po budynku.
    Nie wiem juz co robic. Czy placic ? Czy moge sie od tego wykrecic ? Nie
    chce zadnego takiego pomieszczenia !
    Prosze o porade badz kontakt do dobrego prawnika moze bedzie cos
    wiedzial.
    Pozdrawiam,

    Piotr