  • 1. Data: 2002-09-15 19:38:28
    Temat: nieruchomosci na rynku wtornym - VAT?
    Od: gienia <a...@y...com>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Mam nastepujace pytanko:
    Ktos mi powiedzial, ze od przyszlego roku obowiazuje 22% VAT na
    nieruchomosci zakupione na rynku wtorym.
    Prawda to czy nie? Jaka warosc dodana moze posiadac uzywane
    mieszkanie?
    Jakis link do ustawy?

    pozdr.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2002-09-16 07:38:27
    Temat: Re: nieruchomosci na rynku wtornym - VAT?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gienia" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    Witam Szanownych Grupowiczow,

    >Mam nastepujace pytanko:
    >Ktos mi powiedzial, ze od przyszlego roku obowiazuje 22% VAT
    > na
    >nieruchomosci

    IMHO VAT na nieruchomsoci (budynki i budowle) jest juz od paru lat.

    > zakupione na rynku wtorym.

    Sa przepisy, ktore dopuszczaja sprzedaz ze stawka "zw".

    >Prawda to czy nie? Jaka warosc dodana moze posiadac uzywane
    >mieszkanie?

    Opodatkowanie VATem "prywatnego" obrotu mieszkaniami?
    To raczej niemozliwe.

    >Jakis link do ustawy?

    Poszukaj ustawy o VAT wraz z rozporzadzeniami.

    Karol