  • 1. Data: 2002-09-15 13:34:43
    Temat: Nieuczciwa konkurencja...
    Od: "Piotr Smoleń" <p...@u...pl>

    Witajcie szanowni grupowicze.

    Nie wiem czy dobrze trafiłem, może nie ta grupa, ale spróbuję...

    Sprawa wygląda następująco. Są sobie w miasteczku (do 20tys mieszk) dwie
    firmy, które udostępniają internet.
    Nie podam nazw ale nazwiemy je Firma1 i Firma2
    Jedna firma działa na niekorzyść drugiej, nie chodzi o to, że konkurencja
    tylko, że Firma1 (ja w niej pracuję) prowadzi wszystko legalnie.
    Firma2 też niby legalnie, ale chodzi o to, że Firma2 robi mojej firmie
    antyreklamę, tną kable sieciowe, podają ludziom nieprawidłowe informacje o
    nas, przekupiają ludzi, aby oni nie szli do nas.

    Zastanawiam się czy można coś tej firmie zrobić ?

  • 2. Data: 2002-09-15 15:15:36
    Temat: Re: Nieuczciwa konkurencja...
    Od: "a" <a...@w...pl>

    O klientow trzeba walczyc.Lepiej nie idz nawet do sadu bo odstraszysz
    ludzi..
    Zalatw lepsze lacze i po klopocie.