  • Data: 2003-06-22 09:34:53
    Temat: nieobecnosć swiadka na sprawie karnej
    Od: "Luk@s" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem wezwanie na sprawe jako świadek
    Nie mam ochcoty zeznawać
    Poza tym sprawa jest we wtorek , a ja moge w tym czasie uczestniczyc w
    seminarium

    Sprawa dotyczy potwierdzenia nieprawdy na umowie kredytowej.

    Kiedys pracownik pojechał do klienta z towarem i dał klientowi umowę do
    podpisu, a ten podrobił podpis syna ( na niego była wypisana umowa)

    Umowę potwierdził mój wspólnik,

    Po co mnie wzywają na świadka

    Czy mogę złożyc jakies oświadczenie do sądu i nie pojawiać się na sprawie?