  • 11. Data: 2006-06-25 08:03:35
    Temat: Re: nie chca mi uwzglednic reklamacji ;((( prosze o pomoc
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "lobuziak" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e7lenl$69h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak przy okazji, jak dlugo nalezy przechowywac rolki z kas fiskalnych.
    AFAIK liczy sie to w latach... chyba cos kolo 5 ale nie jestem pewien

  • 12. Data: 2006-06-25 13:49:58
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Harry napisał(a):
    > do reklamacji potrzebuje dowodu zakupu,

    Do reklamacji potrzeba jest udowodnienia ze kupilo sie dana rzecz w tym
    sklepie. Najlepszym i najwygodniejszym sposobem jest oczywiscie paragon,
    ale sa rowniez inne skuteczne metody - np swiadek.

    Jacek

  • 13. Data: 2006-06-25 13:51:29
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    lobuziak napisał(a):

    > Tak przy okazji, jak dlugo nalezy przechowywac rolki z kas fiskalnych.
    > Paragony, ktore otrzymuje jako klient najczesciej staja sie nieczytelne juz
    > po 3-4 miesiacach (mowie oczywiscie o tych dotyczacych produktow o wyzszych
    > cenach, gdzie teoretycznie nalezy liczyc sie z reklamacja, bo innych nie
    > przechowuje). Co powie US jak zobaczy rolke z ktorej nic nie mozna odczytac?

    US nie bedzie obchodzic ze tam nic nie mozna przeczytac. To Twoj problem
    abys przechowywal tak aby nic z tego nie zniknelo :)

    Najlepszym sposobem jest trzymanie paragonow w lodowce - ja tak
    osobiscie robie :)

    Jacek

  • 14. Data: 2006-06-25 20:12:05
    Od: "XXX" <s...@i...pl>

    > ale sa rowniez inne skuteczne metody - np swiadek.
    taa najulepiej znajomy lub ktos z rodziny:)

  • 15. Data: 2006-06-25 23:04:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.06.2006 XXX <s...@i...pl> napisał/a:
    > taa najulepiej znajomy lub ktos z rodziny:)

    To już oceni sąd.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2006-06-26 19:25:49
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    buahahhaa klient moze i szeptac, musialby udowodnic ze nie dostal
    paragonu, a skoro jest wydruk to domniemywa sie raczej ze sklep zaplaci
    podatek od tego wiec US nie ma nic do tego , ja mowie o Inspekcji
    handlewej raczej bo to ona moze miec jakies wonty, pomijajac wszystko
    towarowi sie nalerzy przyjrzec przed zakupem, bo nikt ci nie uwierzy ze
    juz takie dziurki byly jak kupowales , a to juz problem klienta

    --
    Pozdro
    Harry

  • 17. Data: 2006-06-26 21:00:04
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Harry napisał(a):

    > juz takie dziurki byly jak kupowales , a to juz problem klienta

    Nie, to problem sprzedawcy - do 6 miesiecy od daty zakupu.

    Jacek