    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: neka mnie administrator bydynku
    Date: Mon, 17 Dec 2007 23:58:35 +0100

    place czynsz jednym przelewem za 2 mieszkania na jednym malym osiedlu (3
    budynki)
    osiedlem zarzadza wspolnota ktora wynajmuje do administracji firme uwazana
    za renomowana (ataner - poznan)

    od okolo roku notorycznie cala suma mojego przelewu idzie na konto jednego
    mieszkania, a drugie ciagle dostaje upomnienie by uregulowac platnosci
    wczesniej kilka lat nie bylo zadnego poblemu

    na poczatku po telefonie sprawa sie wyjasniala i przez jakis czas byl
    spokoj, teraz gdy upomnenie przyszlo po raz kolejny, pani przez telefon
    przeprosila mnie, sprawdzila online ze platosci sie mniej wecej zgadzaja i
    powiedziala ze oddzwoni kolejnego dnia jak policzy dokladnie. Oczywiscie nie
    oddzownila i pismo przyszlo po raz kolejny. Mam tego juz dosyc, a wiem ze
    jak sie nie odezwe to moje dane zostana wystawione w gablotach na klatkach
    schodowych z informacja ze jestem nieuczciwym platnikiem. Pisma z
    upomnieniem o tym ze zalegam z czynszem zaczely juz uwgzlegniac czynsz
    ktorego termin platnosci jeszcze nie minal (pod koniec listopada suma
    zaleglosci byla z uwzgledneniem oplat za grudzien ktorej termin platnosci
    mijal 10 grudnia) .
    W tytule kazdego przelewu szczegolowo pisze za jakie mieszknaia jest czynsz,
    mieszkania sa na to samo nazwisko !!!

    Jestem juz na tyle zdesperowany, ze nie chce juz sprawy po prostu
    wytlumaczyc - co moge zrobic ? do glowy przychodzi mi:
    - wniosek do wydawcy uprawnien administrotora by wszczac przynajmniej
    postepowanie dyscyplinarne (i do firmy i osoby bezposrednio bedacej
    administratorem mojego osiedla (podpisuje te pisma - prawie nie odbiera
    telefonow))
    - czy jesli mam wszystkie przelewy, wielokrotnie tlumaczylem im ze
    popelniaja bledy przy segregacji przelewo to nie podpada to czasem pod probe
    wyludzenia ??? czy mozna zawiadamiac prokurature, czy pozostaje sprawa
    cywilna ?
    - kusi mnie by nic nie robic, ale boje sie ze zaczna postepowanie
    ekzekucyjne, ktore oczywiscie wygram, ale kosztami z ich strony i tak
    obciaza wspolnote czyli mnie - wiec po co mi to ?????

    prosze o pomoc, ostatnio te pisma dostaje co 2 tygodnie !!! mam juz tego
    dosyc !!