  • 1. Data: 2006-07-25 12:57:38
    Temat: nazwisko dziecka
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    moje dziecko 8 lat nie bedace ze mna (alimenty) ma nazwisko matki, poniewaz
    tak zdecydowalem , teraz moje pytanie czy matka jak ozeni sie to bedzie
    mogla zmienic nazwisko dziecka na nazwisko swojego meza? czy to sie wiaze z
    jakimis konsekwencjami? czy musi byc moja zgoda? czy zmiana nazwiska nie
    bedzie sie musiala wiazac z adopcja przez jej meza i jak to sie bedzie mialo
    do alimentow?

  • 2. Data: 2006-07-25 15:58:26
    Temat: Re: nazwisko dziecka
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiaze z jakimis konsekwencjami? czy musi byc moja zgoda? czy zmiana
    > nazwiska nie bedzie sie musiala wiazac z adopcja przez jej meza i jak to

    Jezeli nie pozbawiono cie wladzy rodzicielskiej to musi zapytac cie o zgode
    ( oczywiscie nie dziecko), jezeli nie bedziesz monitorowal tematu to
    wszytkie instytucje oleja komisjyjnie twoje prawa, jesli zmieni bez wzgledu
    na twoja zgode to i tak bedziesz placil alimenty. Tylko przysposobienie
    zdejmuje z ciebie oboiazek alimentacyjny, ale na czas jego trwania.

    Maver

  • 3. Data: 2006-07-25 19:11:46
    Od: "Mariusz" <mariuszm (at) akacje.pl>

    "bombardier" <b...@y...com> wrote in message
    > Witam
    >
    > teraz moje pytanie czy matka jak ozeni sie to bedzie....

    Matka dziecka, co najwyzej moze wyjsc za maz... ;)