  • 141. Data: 2022-12-06 01:56:19
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Obecnie nie. Ale rok temu tak - każdy kto mówił że WHO nie jest
    > organizacją naukową a polityczną był atakowany jako szur. Porównuje te

    Jest obiema. Nie sądzą aby ktoś upierał się przy czymś innym. Żadna
    światowa organizacja, czy prywatna czy pod agendą ONZ nie jest czysto
    naukowa bo to wynika z faktu bycia organizacją, czyli realizacji różnych
    statutowych celów. Serio nie rozumiem skąd to Cię tak nagle zaczęło
    szokować.

    > No ale to się właśnie poprawność poltyczna nazywa:P

    Nie, to się nie nazwywa poprawność polityczna. To może mieć zbieżne
    manifestacje działań, ale niekoniecznie zbieżne motywy.

    > legitymujesz to szaleństwo.

    Raz, że niekoniecznie zawsze jest to szaleństwo, dwa, że bilans strat i
    zysków nie musi być wcale niekorzystny, trzy, jak mam do czegoś
    przekonanie to szaleństwem byłoby, abym postępował przeciw temu
    przekonaniu, robiąc komuś przykrość, tylko dlatego, że ktoś może to
    odebrać jako poprawność polityczną.

    > No właśnie nie zależy - to jest to samo zjawisko - komuś się coś
    > ubzdurało i mamy zmieniać oficjalne nazewnictwo. I to jeszcze na
    > wezwanie instytucji, która chce uchodzić za "naukową":)

    Nadal racjonalizujesz, a to nie jest na poziomie racjonalnym, a bardziej
    emocjonalnym. Kiedyś w takiej Grecji faceci łazili nago a teraz Szrek
    nagle stwierdza, że mu nie odpowiada, że nagi facet łazi po wsółczesnej
    mu szkole. Dlaczego? Zapewne jak już w tej Grecji zaczynano krzywo
    patrzeć na chodzących goło facetów to sporo wśród golasów było takich,
    co uważali, że kogoś chyba posrało. Normy społeczne się zmieniają. Czy
    to w kwestii obyczajowości czy językowej. Nic z tym nie zrobimy. Co
    więcej, mimo stad nadgorliwców i oszołomów, nadal wydaje się, że
    ważniejsze jest nie robienie nikomu krzywdy.

    > Dokładnie tak samo jak tu murzynów. Skoro zaczynamy legitimizować że
    > murzyn==małpa i brać to oficjalnie pod uwagę...

    Sugerujesz, że nazwa powinna być gejo sapiens?

    --
    Marcin

  • 142. Data: 2022-12-06 05:34:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Etam. Też przeczytałem, trochę zdziwiłem i unzałem, że gdzie siedzi moja
    > dupa niekoniecznie przekłada się na odbiór i demony innych.

    Ja też przeczytałem i stwierdziłem, że to dziwne, że poważna organizacja
    legitymizuje takie bzdury.

    > Raz, że forma zdrobniałe (dlaczego?), dwa, że świadomość istnienia tej
    > choroby ukształtowała się w czasie, gdy nie było tylu wojujących
    > nieszczepów.

    Nie sądzę, żeby to cokolwiek z nieszczepami miało wspólnego.

    > Tak jak sobie wcześniej dyskutowaliśmy, parę rzeczy można było MZ zrobić
    > lepiej, ale tak ogólnie to wydaje mi się, żeś się zafiksował i minusy
    > przesłaniają Ci oczywiste plusy.

    Nic mi nie przesłania(ło) - szczepiłem się (choć teraz widać, że sens
    tego był mniejszy niż mówiono, co nie znaczy że go nie było). Co nie
    zmienia tego, że zrobiono dużą kampanię ośmieszającą finalnie
    szczepienia i naukę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 143. Data: 2022-12-06 05:50:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest obiema. Nie sądzą aby ktoś upierał się przy czymś innym.

    Ale powiedziałeś już naukowcom że się mylą? ;)
> [...]
    > naukowa bo to wynika z faktu bycia organizacją, czyli realizacji różnych
    > statutowych celów. Serio nie rozumiem skąd to Cię tak nagle zaczęło

    Mnie nigdy nie szokowało, raczej dziwiło mnie że nikt w WHO (będącej
    agendą ONZ) nie dostrzegał polityki;) Ale powiedz kwiatowi, że w WHO to
    organizacji polityczna:P

    > Nie, to się nie nazwywa poprawność polityczna. To może mieć zbieżne
    > manifestacje działań, ale niekoniecznie zbieżne motywy.

    Jeśli coś wygląda jak poprawność polityczna, działa jak poprawność
    polityczna i jest śmieszne jak poprawność polityczna, to jest to
    poprawność polityczna:P

    > Raz, że niekoniecznie zawsze jest to szaleństwo,

    Jest - małpa i murzyn to różne byty:P

    > dwa, że bilans strat i
    > zysków nie musi być wcale niekorzystny,

    Pozwolę sobie mieć inne zdanie. Takie podejście kończy się na tym, że
    medale w zwodach kobiecych zdobywają panie z męskimi jajami a dyskusja o
    tym urasta do rangi dyskryminacji i innych złych rzeczy. Tak się kończy
    legitymizowanie przez poważne instytucje głupot, że zaraz każdy się na
    to powołuje i on też chce. A jak nie to jesteś bigot, rasista czy inny
    diabeł:P

    > trzy, jak mam do czegoś
    > przekonanie to szaleństwem byłoby, abym postępował przeciw temu
    > przekonaniu, robiąc komuś przykrość, tylko dlatego, że ktoś może to
    > odebrać jako poprawność polityczną.

    Wiec idąc za ciosem zgadzasz się dla świętego spokoju na istnienie 64
    płci i odbywanie kary więzienia przez facetów identyfikujących się jako
    kobiety na oddziałach żeńskich? No bo chyba skoro w tak banalnych
    sprawach jak małpy i murzyni skłonny jesteś ustąpić, to nie będziesz
    dyskryminował ludzi w poważnych?:P

    > Nadal racjonalizujesz,

    Bo rozmawiamy o instytucji która z definicji ma działać na poziomie
    racjonalnym.

    > Sugerujesz, że nazwa powinna być gejo sapiens?

    Sugeruję, że nie należy zmieniać nazw chorób bo komuś się małpa z
    murzynem kojarzy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 144. Data: 2022-12-06 06:00:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > What we do - World Health Organization (WHO)
    > https://www.who.int
    >
    > Widzisz gdzieś, że to wyłącznie instytucja naukowa?

    Dobra - może uściślijmy - wiesz dobrze, że ja nie twierdzę, że WHO jest
    instytucją naukową. Wręcz przeciwnie - jako agenda ONZ są instytucją
    polityczną (i to w złym słowa znaczeniu). Bekę mam z tych co rok temu
    twierdzili, że jak z siebie coś WHO wydaliło, to musi to mieć naukowe
    podstawy. Nie nie musi. Nawet mało prawdopodobne, żebym statystycznie
    miało. Tyle;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 145. Data: 2022-12-06 06:11:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spodziewam się, że jest olbrzymia szara strefa zarażonych z objawami,
    > gdzie są one z perspektywy codziennego funkcjonowania zupełnie
    > pomijalne, ale zapewne nie są pomijalne transmisyjnie.

    Dziwne byłoby gdyby nie, skoro za pozytywny test dostawałeś pozbawienie
    praw człowieka (na początku na czas nieokreślony wraz z rodziną).

    > może być różnica pomiędzy szczepionym a niezaszczepionym 18-40.

    No tylko że nieszczepieni też generalnie nie umierali. Po prostu dla 409
    latka kowid to była taka grypa. Czasem któryś umierał, ale na grypę też
    czasem umierali.

    > Zresztą, jak już też wcześniej gadaliśmy, te początkowe bardziej
    > drakońskie restrykcje wynikały raz z większej śmiertelności, dwa z
    > niepewności co przyjdzie z kolejną mutacją.

    Początek bym im wybaczył (w sensie restrykcji, nie tego że je
    wprowadzono pozaprawnie). Ale rozmiawiamy o tym co się działo rok temu
    jak wiadomo już było, że to nie ebola domyślano się już że omikron to w
    zasadzie katar, szczepienia po trzech miesiącach mają skuteczność
    homeopatyczną a dalej traktowano niezaszczepionych gorzej niż murzynów w
    stanach niewolniczych i dyskutowano jak ich prawnie dyskryminować.
    Wszystko pod płaszczykiem nauki a jak ktoś mówił, że to nie do końca tak
    jest to był szurem i płaskoziemcom.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 146. Data: 2022-12-06 06:15:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo nie chcesz wyjść ze swojego pudełka i zobaczyć, że istnieje znacząca
    > populacyjnie grupa osób, którym ta nazwa może robić i robi.

    Jest też poważna grupa osób które negują w ogóle pojęcie rasy ludzkiej,
    płci i tym podobnych dysktyminujących pojęć. Jak daleko chcesz się
    posunąć w przetasowaniu współczesnej nauki, bo komuś się ona nie podoba?
    Ci mitycznie płaskoziemcy też istnieją. Kreacjioniści też - czemu chcesz
    ich obrażać jakąś teorią ewolucji?

    > WHO tak
    > nie działa i będzie się starać zarządzać tym czy innym kryzysem w sposób
    > maksymalizujący liczbę szczepień.

    Ale ja temu nie przeczę;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2022-12-06 10:34:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.12.2022 o 19:10, Shrek pisze:

    > Ciekawe, że u nas nadwornym specjalistą był reumatolog i to ci nie
    > przeszkadzało;)

    A nie zdziwiło cię, że dawałem linki do RCI, a nie do reumatologa?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 148. Data: 2022-12-06 10:40:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.12.2022 o 05:50, Shrek pisze:

    > Mnie nigdy nie szokowało, raczej dziwiło mnie że nikt w WHO (będącej
    > agendą ONZ) nie dostrzegał polityki;) Ale powiedz kwiatowi, że w WHO to
    > organizacji polityczna:P

    RCI też?
    Nie przypominam sobie żebym dawał linki do WHO.
    Ale nie wykluczam, że jakiś mógł się trafić.

    Dla ustalenia uwagi przypomnę, że na dowód, że szczepionki nie działają
    dawałeś linki do raportów, które pokazywały, że działają.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 149. Data: 2022-12-06 18:37:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2022 o 10:40, Kviat pisze:

    > RCI też?

    Oczywiście że też:

    "The Robert Koch Institute (RKI) is a German federal government agency
    and research institute responsible for disease control and prevention.
    It is located in Berlin and Wernigerode. As an upper federal agency, it
    is subordinate to the Federal Ministry of Health."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Koch_Institute

    A co żeś myślał, że to wirusolodzy zrobili sobie ołpensorsowy instytut
    ze zbiórki na krołdfandingu?

    Skąd wy się bierzecie?

    > Dla ustalenia uwagi przypomnę, że na dowód, że szczepionki nie działają
    > dawałeś linki do raportów, które pokazywały, że działają.

    Oczywiście - trzeba tylko zrobić fikołka że jak coś "gwałtownie zanika
    do niemal zera" to oznaka ze działa, bo przecież jakby nie działało to
    by nie zanikało:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2022-12-06 18:38:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2022 o 10:34, Kviat pisze:

    > A nie zdziwiło cię, że dawałem linki do RCI,

    Który jest agencją rządu federalnego:P

    > a nie do reumatologa?

    Ale nie przeszkadzał ci w radzie naukowej przy premierze?

    > A szury miały rację.

    No i to jest tragedia...

    --
    Shrek