    From: "Bear" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nauka jazdy
    Date: Mon, 29 Jun 2009 21:40:43 +0200

    witam,

    mam problem następujący. Regularnie, średnio raz w tygodniu przy mojej tzw.
    posesji (domek jednorodzinny) trenuje "nauka jazdy", a dokładnie pan
    instruktor uczy swoich podopiecznych manewrów typu zawracanie, koperta,
    cofanie itd, przyjmując za punkt odniesienia mój samochód zaparkowany przed
    domem, a stojący na ulicy. Już dwa razy zwróciłem mu uwagę, żeby nie
    "trenował" przy moim samochodzie, bo zwyczajnie obawiam się, że któryś z
    jego uczniów stuknie w końcu moje auto. Facet jest beszczelny i z uporem
    maniaka twierdzi, że ma do tego pełne prawo. Powiedziałem mu żeby uczył
    jazdy na placu manewrowym, który służy właśnie do takich czynności, ale nic
    do niego nie dociera. Co robić ? Czy jest jakiś sposób ?

    pozdrawiam

    B.