  • 1. Data: 2007-05-22 21:19:29
    Temat: nauczycielka w ciąży, L4, urlop wypoczynkowy [crosspost]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    Sytuacja jest następująca:
    Nauczycielka jest zatrudniona w placówce feryjnej (czyli urlop wypoczynkowy
    ma w okresie ferii i wymiarze im odpowiadającym).
    Obecnie jest w ciąży i zachodzi konieczność zwolnienia lekarskiego jeszcze
    przed końcem zajęć dydaktycznych (prawdopodobnie początek czerwca).
    Z chwilą zakończenia zajęć (22.06.2007) rozpoczyna się dla niej urlop
    wypoczynkowy, ale ona nadal będzie na zwolnieniu.
    Pytania:
    1. czy w takim przypadku urlop wypoczynkowy jest wstrzymany?
    2. jeśli tak, to czy nauczycielka będzie go mogła wykorzystać (jako zaległy)
    poźniej, tj. w czasie nastepnego roku szkolnego, podczas normalnych zajęć
    dydaktycznych?

    Jeśli coś nieprecyzyjnie opisałem, to postaram się uściślić.
    Post poszedł także na pl.raca.dyskusje i pl.soc.edukacja.szkola.

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2007-05-22 23:02:44
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
> [...]
    >
    > Jeśli coś nieprecyzyjnie opisałem, to postaram się uściślić.
    > Post poszedł także na pl.raca.dyskusje i pl.soc.edukacja.szkola.

    Będzie go mogła wykorzystać w ciągu roku szkolnego w wymiarze do 8 tygodni.
    Art 66.1 Karty nauczyciela.

  • 3. Data: 2007-05-23 09:53:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2vss2$o3k$1@inews.gazeta.pl witek