  • 1. Data: 2005-05-05 10:05:57
    Temat: naruszenie posiadania?
    Od: domino<e...@b...com.>

    od 10 lat posiadam udzial we wspolwlasnosci, na podstawie umowy o korzystaniu z
    nieruchomosici w moim udziale m.in.znajduje sie 2/3 strychu.
    Dwa lata temu drugi wspolwlasciciel pojawil sie na horyzoncie posiadajac w swoim
    udziale pozostala czesc tego strychu tzn.1/3.Do tej czesci strychu ma tylko
    dojscie przez moja czesc,albo przebijajac drzwi w scianie ktore polaczylyby jego
    czesc z drugim strychem ktory on tez posiada.Mimo iz nic na swojej czesci nie ma
    zawsze kiedy tylko ta chcial wejsc pod kazdym pretekstem otwieralam mu drzwi ale
    nie dalam mu klucza do klodki. Kilka dni temu prz\epilowal klodke i zalozyl
    druga nalepiajac informacje na drzwiach,ze kllucz do odebrania jest np. w
    mieszkaniu nr1.

    Czy zgodnie z art.343 k.c. par 2 ktory mowi
    "posiadacz nieruchomosci moze niezwlocznie po samowolnym naruszeniu posiadania
    przywrocic wlasnym dzialaniem stan poprzedni....."zalozyc nowa klodke.
    Problem caly polega na tym ,ze tem czlowiek na sile chce od nas wykupic moj
    udzial bo ma z budynkiem zwiazane plany a ja nie chce nic sprzedawac, wiec
    postanowil utrudniac mi zycie zaczynajac od strychu.
    za odpowiedz bardzo dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-08-08 16:50:11
    Temat: Re: naruszenie posiadania?
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    Proszę pamiętać, iż to jest jeden lokal, w którym nie został dokonany
    podział ani wyodrębnienie, i oboje jesteście współwłaścicielami, każdy w
    swojej części...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl