  • 31. Data: 2007-06-20 12:05:38
    Temat: Re: naruszenie danych osobowych - lista lokatorów
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3nuh73pi2dbefatk8aa072k2lovj03qdcp@4ax.com Paweł

    > I tu jest właśnie ten haczyk. Przedstawiane (publikowane) jest tylko
    > imię i nazwisko, reszta jest "faktem powszechnie znanym" i dlatego nie
    > podpada to pod ustawę o ochronie danych osobowych.
    Mylisz się, nie ma żadnych "haczyków".
    W rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
    (Dz.U. z 1997r. Nr 133, poz. 833) za dane osobowe uważa się każdą informację
    dotyczącą osoby fizycznej, pozwalającą na określenie tożsamości tej osoby.
    Dodatkowo umieszczanie kompletu takich danych stanowi ich przetwarzanie, a
    na to trzeba mieć zezwolenie albo z mocy prawa, albo od osoby
    zainteresowanej, przy czym zgoda zainterosowanego nie może być dorozumiana.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2007-06-20 13:19:18
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    SN twierdzi inaczej.

    Paweł

  • 33. Data: 2007-06-20 13:26:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6aai735dbjq2ch42as9v5ke3p3lfsjvcml@4ax.com Paweł

    SN twierdzi inaczej.
    SN nie zgodził się z ustawą?
    No to podrzuć link do orzecznictwa, bo takie gadanie bez dowodu nic nie
    daje.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2007-06-24 21:43:15
    Temat: Re: naruszenie danych osobowych - lista lokatorw
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 01:22:10 +0200, lonia80 napisał(a):

    > A ja widzc taki domofon bez nazwisk to najchtniej o 2 w nocy bym
    > podzwoni i zapyta " Krysia to ty?", moe wtedy tabliczki zapeniy by si
    > nazwiskami. Powiedzcie jak trafi nawet do dobrego znajomego w wieowcu 16
    > pitrowym z 160 mieszkaniami gdy nie ma spisu lokatorw a akurat pada nam
    > komrka.

    Jeżeli to dobry znajomy, to znasz jego adres. A skoro wybierasz się do
    znajomego nie znając jego adresu, to może on nie taki dobry?

    p. m.