  • 1. Data: 2004-09-27 16:48:54
    Temat: naliczanie odsetek ustawowych.
    Od: "Grek" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy mógłby mi ktoś powiedziec w jaki sposób nalicza sie odsetki ustawowe w
    takim przypadku:

    Pracodawca od 2000 r do 2002 nie płacił za nadgodziny należnej kwoty, płacił
    tylko jak za normalne godziny. Pracownik wygrał sprawę w sądzie o wypłatę
    naleznej kwoty z odsetkami. Chciałbym sprawdzić czy dobrze zostały naliczone
    owe odsetki.
    Znalazłem odsetki ustawowe za te lata, z tym że nie mam pojecia jak się to
    oblicza, zważając, że co miesiąc kwota rosła o kolejne nadgodziny.

    np. od 1 X 2000 do 15 XII 2001 roku odsetki to 30% w skali roku, czy odsetki
    z tego okresu wchodzą do podstawy obliczenia odsetek za następny okres 15
    XII 2001 - 25 VII 2002?

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2004-09-27 22:16:59
    Temat: Re: naliczanie odsetek ustawowych.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Na przykład pod adresem http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/odsetkowy/
    masz kalkulator. Liczysz dla każdej kwoty z osobna.