  • 21. Data: 2007-11-03 21:58:46
    Temat: Re: należy się zameldować?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 3 listopada 2007 22:41
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fgiptu$4kt$4@inews.gazeta.pl>):

    > Art. 147.
    > § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku meldunkowego,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.

    A można sobie wybrać czy sąd zmusza? Ja np. wolę naganę :D albo
    ograniczenie wolności.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 22. Data: 2007-11-03 22:23:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fgiptu$4kt$4@inews.gazeta.pl>):

    > A można sobie wybrać czy sąd zmusza? Ja np. wolę naganę :D albo

    wybrać to sobie może sąd, ale niestety nie ty.