  • Data: 2008-09-24 14:59:10
    Temat: nakazy sądowe
    Od: "domel" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Mam probe o porady, pomoc. Ostatnio pojawilo mi sie 3-ch dluznikow, z
    ktorymi nie moge sobie poradzic na drodze dialogu, zablokowania dostaw,
    perswazji, wezwań itp. Zostaly mi juz chyba tylko nakazy sadowe. I w zwiazku
    z tym mam kilka zagwostek. z tego co poczytalem w necie, to powinienem chyba
    zlozyc pozew o zaplate w postepowaniu nakazowym ( zaleglosci sa bezsporne,
    na wszytko mam dokumenty). No i wlasnie:
    - czy powininien to byc taki wniosek wlasnie?
    - w ktorym sadzie go zlozyc? w okregowym, rejonowym?
    - mam firme zarejestorwana w wesolej, klienci sa z warszawy i z kilku
    miejscowosci w mazowickiem, wiec czy dla kazdego klienta, w sadzie dla jego
    miejsca zarejestrowania?
    - czy cos place za takie wnioski?

    Bede wdzieczny za pomoc, bo na prawnika jeszcze sobie pozolic nie moge, a
    temat jest pilny.

    pozdr.
    marcin

    A i prosba o darowanie sobie kretynskich uwag, bo chodzi o moja kase, ktorej
    nie moge odzyskac i nie bawia mnie zarty na ten temat.